bugün

adobe premiere

Yıllarca 2.0 versiyonunu kullandığım programdır.

Atv, kanal d ve izmirdeki bilumum yerel kanallara yapmış olduğum çekimlerde kullanmıştım. iyidir hoştur, sevilir.
© copyright 2005 - 2026