bugün

özlem hepşen

Kahvaltımı yaptım, bakımda olan arabamı gidip sanayiden alacağım. ilk işim savcılığa gidip bu canlının hakkında şikayetçi olmak olacak. Kamu davası açılacak, bu dava dilekçesi bu kilolu arkadaşa geç ulaşabilir, o yüzden bizzat mahkeme harcını ödeyerek dava açmayı düşünüyorum.

Gelişmeleri bildireceğim.
© copyright 2005 - 2026