project spartan

microsoft'un edge olarak isim degistirdigini ogrendigim yeni tarayicisi. yeni demek gelmiyor icimden. adamlar ie'yi kapatti belki ama sifirdan yeni bir engine yazacak halleri yok. sonucta kaputun altinda ie olduktan sonra ugrasmayin bile. biz firefox'la mutluyuz.
© copyright 2005 - 2026