bugün

abidino

(#27245621) ile üzmüş yazar. kendisi, biri fenerbahçe" den f5bahçe ya da fenev diye bahsetse üzülmez miydi ? bu şekilde nitelemeler kullanmak, hangi kulüp için söz konusu olursa olsun üzücü ve yanlıştır.
değerli yazarımızı donuza ekler, bu vesileyle sözlüğe donuzu kazandıran zall" a teşekkür eder, sayın yazarımızın bir gün futbolu sadece iki rengiyle değil, tüm renkleriyle sevmesini temenni ederim.
© copyright 2005 - 2026