bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- falıma bakmak isteyen var mı4
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- eski uludağ sözlük ortamı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 0 0 74
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- sedat pekmez18
- anın görüntüsü16
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- kadınlar neden aldatır16
- tarot falına inanan salak8
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- tekerlek kaşar4
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- devşirmelik makamı13
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- 2026 dünya kupası15
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- günün şiiri5
- diamond bosphoruss denen yazar8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- futbol8
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- aldım kabul ettim4
- lionel messi11
- özbekistan2
- portekiz2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
abrımızı sınıyorlar
Alpaslan Dikmen
12.10.2007
Ülkem şehit üstüne şehit verirken; Taşnakçı, Asalacı Ermenilerin tasarısı da arada kabul edildi. Şimdi iki milli maçımız var. Birisi Yunanistan ile istanbul'da.
Dünyaya, teröre lanet edişimizi duyurmak için önemli olan bu maç siyasetin spora bulaştığı bir karşılaşma olarak tarihe geçebilir ama artık insanımızda sabır kalmadı.
Yine de A.S.Yen Stadı'nda en temiz tepkinin konulacağından kimsenin şüphesi olmasın. Çünkü medeni olan gerçekten bizleriz.
Formalar siyah olsun, maça siyah giyinip gelsin insanlar. Birkaç siyah pankart yaptıralım. Futbolcularımız sırtında Mehmet yazan formalarla çıksınlar önerisi de var. Zaten hocamız ve futbolcularımız primlerini Mehmetçik Vakfına bağışlayacak. Bundan daha uygar bir tepkiyi de anlamazsa bu dünya, olacaklardan Türk Milleti sorumlu tutulamaz.
Bakın dün yanıma 40 kadar ultrAslan geldi;Ağabey bir kampanya başlatmak istiyoruz. Askerlik şubesine gidip gönüllü olarak askere alınmamızı isteyeceğiz, ne dersin?
içlerinde askerlik yapmış olanlar da vardı üstelik. Gözlerim dolarak dedim ki Arkadaşlar bu devletin askeri, polisi herkese yeter. Gerekirse hep beraber gideriz. Ama şu anda böyle bir işe kalkışmak ortamı daha da gerer. Sakin olun.
Durum bu!
insanımız bir yay gibi iyice gerildi. Yay boşalırsa ok kime değer bilmiyorum ama Türkiye bazılarına Kamboçya'yı, Vietnam, Irak ı mumla aratır. Bizden söylemesi! *
Alpaslan Dikmen
12.10.2007
Ülkem şehit üstüne şehit verirken; Taşnakçı, Asalacı Ermenilerin tasarısı da arada kabul edildi. Şimdi iki milli maçımız var. Birisi Yunanistan ile istanbul'da.
Dünyaya, teröre lanet edişimizi duyurmak için önemli olan bu maç siyasetin spora bulaştığı bir karşılaşma olarak tarihe geçebilir ama artık insanımızda sabır kalmadı.
Yine de A.S.Yen Stadı'nda en temiz tepkinin konulacağından kimsenin şüphesi olmasın. Çünkü medeni olan gerçekten bizleriz.
Formalar siyah olsun, maça siyah giyinip gelsin insanlar. Birkaç siyah pankart yaptıralım. Futbolcularımız sırtında Mehmet yazan formalarla çıksınlar önerisi de var. Zaten hocamız ve futbolcularımız primlerini Mehmetçik Vakfına bağışlayacak. Bundan daha uygar bir tepkiyi de anlamazsa bu dünya, olacaklardan Türk Milleti sorumlu tutulamaz.
Bakın dün yanıma 40 kadar ultrAslan geldi;Ağabey bir kampanya başlatmak istiyoruz. Askerlik şubesine gidip gönüllü olarak askere alınmamızı isteyeceğiz, ne dersin?
içlerinde askerlik yapmış olanlar da vardı üstelik. Gözlerim dolarak dedim ki Arkadaşlar bu devletin askeri, polisi herkese yeter. Gerekirse hep beraber gideriz. Ama şu anda böyle bir işe kalkışmak ortamı daha da gerer. Sakin olun.
Durum bu!
insanımız bir yay gibi iyice gerildi. Yay boşalırsa ok kime değer bilmiyorum ama Türkiye bazılarına Kamboçya'yı, Vietnam, Irak ı mumla aratır. Bizden söylemesi! *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar