bugün

oldboy

izlediğim en iyi filmlerden. Güney Kore sinemasını çok severim zaten, kesinlikle çok kaliteli. Yalnız hollywood bu filmi yeniden çekmeyeydi iyiydi.
© copyright 2005 - 2026