atatürk yaşasaydı tayyip olmazdı

Atatürk yaşasaydı tayyip refah partisinden 2 dönem belediye başkanı adayı olup seçilemeyince siyasetten elini ayağını çekerdi. Bence en hayırlısı bu olabilirdi.
© copyright 2005 - 2026