bugün

poliritim

türkçe ismi olmayan kavramdır. "Çoklu ritm" terimi oturtulabilir ancak o da tam uymaz.

davulcu kabusudur.

bir uzvunuzun 4-4lük, diğer uzvunuzun ise 9-8lik ritmde metronomu bozmadan aksak ritm oluşturduklarını düşünün desem sanırım zorluğunu açıklayabilmiş olurum.

düzgün polyrhythm çalmak, davul başında geçirilen yorucu, uzun ve sıkıcı saatlerler, günler, aylardır.. 1 senelik düzgün bir eğitim/gelişim süreci ile oturur. eğitim görmeden, nota ve teknik bilmeden geliştirilmesi zor ve sancılıdır..
© copyright 2005 - 2026