bugün

rundskop

Daha iyi bir film olabilecek iken süresinin gereksizce uzatılması ve bence olay örgüsünün tam olarak oturtulamamasından dolayı vasat bir film olmuş.Filmin süresi yaklaşık iki saat fakat hem çok yavaş ilerliyor film hem de bir buçuk saatlik filmi iki saat yaparsan temposu hem böyle düşük olur hem de izlerken sonları hariç izleyen sıkılır.Baş karakterin psikolojik travmaları da bence tam olarak yansıtılamamış yani bu travmalar üzerinde daha fazla durulabilirmiş fakat film daha çok suç filmi olma yolunda ilerdiği içindi psikolojik detaylara fazla yer verilmemiş.Baştan sona ağır tempoda ilerleyen,sonlarında temponun arttığı ve zaman zaman az da olsa dramı hissettiren bir avrupa filmi Rundskop.Filmin bence en iyi yanı çekimleri ve oyunculukları da iyi diyebilirim.Filmin sonu da genellikle avrupa filmlerinde alıştığımız üzere insanda hüzün izleri bırakıyor.Film benim beklentilerimin altında çıktı daha iyi bir film olabilirmiş,süresinin gerektiğinden fazlaca uzun olması ve bence olay örgüsünün de iyi denilebilecek seviyede olmamasından dolayı vasat bir yapım.

5.5/10
© copyright 2005 - 2026