bugün

yüksekova da polisin kürtleri vurma anı

orda terörist gibi mi duruyo. mitingdeki sıradan bir kürt işte. polisi haklı çıkarmak adına yok pkk yok terörist. bence yapılan yorumlardan utanmak gerekir orda bir can ölüyor. yargısız infaz yapmak kolay tabi ama her insan her söylediğinden sorumludur çünkü Allah hesabı ince görendir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026