bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- yaşamak üzerine2
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- sözlük kızlarının vücutları15
- moğolistan2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ekonomi3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- cezayir2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kolu kıllı kız3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arnavutluk2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- ona bir şey söyle10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- çekya3
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- avustralya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
derdi beni gerdi akşam akşam yorum yapmadan geçemeyeceğim maalesef.
bu son zirve ile görülmüştür ki bazı asosyal, küfürbaz tipler bu işin başında yer alıyor. tabi ki derdim mazlumun yanında olmak benim, adamın biri asosyal demiş, kişilik tahlili yapmış bir başka şahsiyet havlamaya başlamış. bu durumda insanın aklına alfred adler'in bir kişiyi tahlil etmek ile ilgili düşünceleri akla geliyor. eğer ki karşınızdaki kişiye dair bir tahliliniz varsa ve bu doğruysa bunu o kişinin yüzüne söylediğinizde şiddetli bir tepki alırsınız. bu durumda adamın yaptığı tespit gayet yerinde takdir ediyorum. ha etik boyutuna geçersek bu gibi tahliller asla kişinin yüzüne söylenmemelidir.
ben büyük asosyal olarak şunu söylüyorum:
bir asosyal olan ben eğer ki öyle olsaydım kalkıp tanımadığım insanların arasına katılma gereği duyardım. neden tanışacak bir sürü insan var onu geç üstüne bir o kadar rahat olacaksın eğer gece başarısızlıkla geçerse bir daha hiçbirini görmeyeceksin. kayıp yok kazanç ihtimali var yani. bu durumda asosyal olan ve sosyalleşmeyi isteyen kişi o boktan zirveye katılır mıydı, kesinlikle katılırdı.
peki diğer taraf kaç aydır zirvenin reklamı yapıldı, zirve bitti hala derdi tasası bitmedi amk. zirve başlığına bakıyorsun binbir türlü yavşaklıklar sergileniyor, yok şöyleymişte, yok böyleymişte. hadi bunu herkes bir defa dile getirdi diyelim ulan aynı adam aynı başlığa elli kere çok eğlendik, uzun eşşek oynadık, memeli çok iyiydi, köşedeki ibişleri sikim yazmış. hepsini tek seferde söyleyemiyor, neden? neden olacak amk bildiğin asosyal lan işte bir bok yaptı ki harbiden bok yapmış ve kalkıp bunu herkesin gözüne sokuyor. verdiği mesaj şu ''ben sosyalim sizi ezikler''. ulan amk sosyal bir insan olsun bu eksikliğini adamın gözüne gözüne sokmazsın ibiş.
sonuç itibariyle net bir şekilde sözlük zirveleri veya türevleri bu şekilde düşünülüyorsa eğer kesinlikle asosyallar içindir. normal bir adam bu şekilde yapmaz yoksa. her türlü eğlencesini bulur, aktivitesini gerçekleştirir.
kaldı ki sosyallik anlayışı sadece tepinmekten ibaret sanırım bunun. yoksa sosyallik dediğin şeyin içinde gezmesi, sporu bir sürü şeyi vardır. içip içip tepinmek sosyallik değil kafa boşaltmaktır.
ha neden bu kadar sert ifade ettin derseniz zirveye katılan, yapan kimseye kastım yok sadece ağzı bozuk, küfürbaz ve ifade özgürlüğüne saygısız kişilerin bu şekilde ileri geri konuşması.
yoksa takdir ediyorum, toplanıp eğlenmişsiniz. herkesinde farklı eğlence anlayışı vardır siz öyle mutlu olmuşsunuz sorun yok. ancak işte bazı ne olduğu belirsiz arkadaşlar böyle saçma sapan yorum yapınca sikiyim sikiyim beynimi sikiyim diyorum.
ha ben kim miyim? doğru bildiniz amk avukatıyım o elemanın. isimsiz küfürlere saygılarımla.
bu son zirve ile görülmüştür ki bazı asosyal, küfürbaz tipler bu işin başında yer alıyor. tabi ki derdim mazlumun yanında olmak benim, adamın biri asosyal demiş, kişilik tahlili yapmış bir başka şahsiyet havlamaya başlamış. bu durumda insanın aklına alfred adler'in bir kişiyi tahlil etmek ile ilgili düşünceleri akla geliyor. eğer ki karşınızdaki kişiye dair bir tahliliniz varsa ve bu doğruysa bunu o kişinin yüzüne söylediğinizde şiddetli bir tepki alırsınız. bu durumda adamın yaptığı tespit gayet yerinde takdir ediyorum. ha etik boyutuna geçersek bu gibi tahliller asla kişinin yüzüne söylenmemelidir.
ben büyük asosyal olarak şunu söylüyorum:
bir asosyal olan ben eğer ki öyle olsaydım kalkıp tanımadığım insanların arasına katılma gereği duyardım. neden tanışacak bir sürü insan var onu geç üstüne bir o kadar rahat olacaksın eğer gece başarısızlıkla geçerse bir daha hiçbirini görmeyeceksin. kayıp yok kazanç ihtimali var yani. bu durumda asosyal olan ve sosyalleşmeyi isteyen kişi o boktan zirveye katılır mıydı, kesinlikle katılırdı.
peki diğer taraf kaç aydır zirvenin reklamı yapıldı, zirve bitti hala derdi tasası bitmedi amk. zirve başlığına bakıyorsun binbir türlü yavşaklıklar sergileniyor, yok şöyleymişte, yok böyleymişte. hadi bunu herkes bir defa dile getirdi diyelim ulan aynı adam aynı başlığa elli kere çok eğlendik, uzun eşşek oynadık, memeli çok iyiydi, köşedeki ibişleri sikim yazmış. hepsini tek seferde söyleyemiyor, neden? neden olacak amk bildiğin asosyal lan işte bir bok yaptı ki harbiden bok yapmış ve kalkıp bunu herkesin gözüne sokuyor. verdiği mesaj şu ''ben sosyalim sizi ezikler''. ulan amk sosyal bir insan olsun bu eksikliğini adamın gözüne gözüne sokmazsın ibiş.
sonuç itibariyle net bir şekilde sözlük zirveleri veya türevleri bu şekilde düşünülüyorsa eğer kesinlikle asosyallar içindir. normal bir adam bu şekilde yapmaz yoksa. her türlü eğlencesini bulur, aktivitesini gerçekleştirir.
kaldı ki sosyallik anlayışı sadece tepinmekten ibaret sanırım bunun. yoksa sosyallik dediğin şeyin içinde gezmesi, sporu bir sürü şeyi vardır. içip içip tepinmek sosyallik değil kafa boşaltmaktır.
ha neden bu kadar sert ifade ettin derseniz zirveye katılan, yapan kimseye kastım yok sadece ağzı bozuk, küfürbaz ve ifade özgürlüğüne saygısız kişilerin bu şekilde ileri geri konuşması.
yoksa takdir ediyorum, toplanıp eğlenmişsiniz. herkesinde farklı eğlence anlayışı vardır siz öyle mutlu olmuşsunuz sorun yok. ancak işte bazı ne olduğu belirsiz arkadaşlar böyle saçma sapan yorum yapınca sikiyim sikiyim beynimi sikiyim diyorum.
ha ben kim miyim? doğru bildiniz amk avukatıyım o elemanın. isimsiz küfürlere saygılarımla.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar