bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- biz arap değiliz biz türk üz6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- kadında güzellik aramayan erkek6
- lionel messi8
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- askerlik9
- kıskançlık5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- ismail kartal16
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi2
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- tuncay güney2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- kimyon3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- the god himself3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- yazın yapılabilecek işler2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- nady bondar2
- donald trump5
- erectovanga2
- gözde celep2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- sözlükteki zengin yazarlar4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kazıklı maria3
- işsizlere tavsiyeler2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- şansın yaver gitmesi2
- nervio3
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
herkez bir gün ölür!! mesele öbür tarafa gittiği zaman, 120 tanesi çocuk olmak üzere geriside genelde kadınlardan oluşan 500 civarında insanların katline sevinen, daha çok ölsünler diye oh oh çeken insanların kendi taptıkları allaha ne hesap verecekleri!
tüm dünya halkları arasında, yalan bile olsa kardeşiz dediğiniz bir halkın analarının, çocuklarının katline insan nasıl sevinir! bunlar kürt değilde hangi ırktan olursa olsun böyle katledilmelerine sevinmek şeytana bile ağır gelir. fotograf hicmi zoruna gitmiyor insanların ?.
zaten bir ülkenin başbakanının göt bitlerinden ve bok sineklerinden kurduğu çakma örgüt ancak kadın ve çocukları katleder. silah ver, para ver, otellerde ağırla, hastahanelerinde tedavi et, ailelerine bak sonrada bu örgüt gidip sadece kadınları ve çocukları öldürsün ve bu senaryo tüm dünyada o başbakana ve temsil ettiği ülkeye telafiziz bi itibar kaybı versin.
ben o başbakanın yerinde olsam ( ki allah etmesin) gidip o beslediğim çetelere önce ben hesap sorarım, belki o zaman en azından kendi ülkemde yaşıyan halklar niyetimin bu olmadığına kanaat getirir.
eyer islamiyet yayılırken yapılan cihat amaçlı savaşlarda bu şekilde kadın ve çocuklar katledilseydi, simdi yaşadığımız zamana değil islamiyet ismi bile gelmezdi....
herkesin anası, bacısı, çocuğu veya kardeşi var, eğer birisi gelip insanın sadece dininden veya ırkından veya siyasi görüşünden dolayı ailesini katlederse !!!!
biraz empati yapılabilirse herşey daha iyi anlaşılır.
bu dakkadan sonra zaten kardeşlik lafları fasa fiso , artık bu laflara kargalar kıçıyla güler, ama en azından savaşılacaksa bile tarih bu savaşı soykırım veya katliam değilde yürekli ve mert olanın kazandığı bir savaş olarak yazsın.
tüm dünya halkları arasında, yalan bile olsa kardeşiz dediğiniz bir halkın analarının, çocuklarının katline insan nasıl sevinir! bunlar kürt değilde hangi ırktan olursa olsun böyle katledilmelerine sevinmek şeytana bile ağır gelir. fotograf hicmi zoruna gitmiyor insanların ?.
zaten bir ülkenin başbakanının göt bitlerinden ve bok sineklerinden kurduğu çakma örgüt ancak kadın ve çocukları katleder. silah ver, para ver, otellerde ağırla, hastahanelerinde tedavi et, ailelerine bak sonrada bu örgüt gidip sadece kadınları ve çocukları öldürsün ve bu senaryo tüm dünyada o başbakana ve temsil ettiği ülkeye telafiziz bi itibar kaybı versin.
ben o başbakanın yerinde olsam ( ki allah etmesin) gidip o beslediğim çetelere önce ben hesap sorarım, belki o zaman en azından kendi ülkemde yaşıyan halklar niyetimin bu olmadığına kanaat getirir.
eyer islamiyet yayılırken yapılan cihat amaçlı savaşlarda bu şekilde kadın ve çocuklar katledilseydi, simdi yaşadığımız zamana değil islamiyet ismi bile gelmezdi....
herkesin anası, bacısı, çocuğu veya kardeşi var, eğer birisi gelip insanın sadece dininden veya ırkından veya siyasi görüşünden dolayı ailesini katlederse !!!!
biraz empati yapılabilirse herşey daha iyi anlaşılır.
bu dakkadan sonra zaten kardeşlik lafları fasa fiso , artık bu laflara kargalar kıçıyla güler, ama en azından savaşılacaksa bile tarih bu savaşı soykırım veya katliam değilde yürekli ve mert olanın kazandığı bir savaş olarak yazsın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar