bugün
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yazarların imza parfümleri14
- türk kızı egosu3
- wowturkey3
- bidat2
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması2
- pkk nasıl biter5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- erkekler neden az yaşar9
- 2026 dünya kupası24
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- bir insanı sevmek12
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- futbol17
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- saygıdeğer birader yazarlar3
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- tramer kaydı olan kız2
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- kıskanmak7
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- niğdeliler2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- amerikan yahudileri3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- raskolnikov2
- devlet gücü6
- yargıcı2
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- israil'in lübnan da evleri yakması2
herkesin hiç düşünmeden, hiç sorgulamadan, sırf moda bu diye akpli vatandaşlara koyun demesi olayıdır. gözümde yanlış ve ezikçe bir harekettir.
ilk olarak akpli olmadığımı ve akp'nin hemen hemen her şeyinden nefret ettiğimi söylemek istiyorum. yine de siz demokrasiye inanan insanlar olduğunuzu iddia ediyorsunuz. adamın istediği partiyi seçme özgürlüğü var. sırf akp'ye oy atması onu koyun, düşünemeyen, beyinsiz, aptal biri yapmaz. insanların kendilerini kömüre, makarnaya sattığını söylüyorsunuz. kaçınızın durumu öyle bilmem ama o kömüre, makarnaya satan insanlarla iç içe yaşadım ben. çoğu 5-6 kişilik ailesine bir asgari ücretle bakmak zorunda. alabilecekleri en lüks şeyler sürekli taşak geçtiğiniz bim'den. bu insanlar olaylara sizin gibi bakamaz. sizin gibi düşünemezler. bu insanların paraya, mala ihtiyaçları var. sırf bu yüzden bu insanların akp'ye oy vermelerine ''koyun herifler, bir makarnaya götlerini verirler'' şeklinde yorumlar yapamazsınız.
gelelim beni son günlerde sinir eden, hatta deli eden bir başka duruma: akp'ye oy verenlerin salak olması. siktirip gidiniz efendim. asıl salak sizlersiniz. siz kim oluyorsunuz da bir insana sırf oy verdiği parti yüzünden salak diyorsunuz. bunu diyen insanların cidden ruh sağlıklarının nasıl olduğu hakkında düşüncelere dalıp gidiyorum. sen ne yaptın? sırf başka partiye oy verdin diye sen onlardan daha mı üstünsün? daha mı zekisin? kusura bakma ama bu insanlara böyle bir damga vuruyorsan sen çok daha aptalsın.
bu insanlara bu şekilde damgalar vurduğunuz sürece asıl yobazlar siz olacaksınız. siz kalacaksınız. bu insanları ''ezikler, ne telefon kullanabiliyorlar ne internet. ne televizyon izliyorlar, ne haber okuyorlar. '' şeklinde küçümsemeye devam ettikçe küçülen hep sizler olacaksınız.
dediğim gibi akp'den, fikirlerinden ve yaptıklarından nefret ediyorum. bir ateistim ve din konusunu umursamıyorum. hayatımda akp'ye oy atmadım, atmayacağım. yine de sırf bu partiyi destekliyor diye insanlara vurduğunuz bu damgaların ve bu damgayı vuranların da gözümde 5 paralık değeri yok.
ilk olarak akpli olmadığımı ve akp'nin hemen hemen her şeyinden nefret ettiğimi söylemek istiyorum. yine de siz demokrasiye inanan insanlar olduğunuzu iddia ediyorsunuz. adamın istediği partiyi seçme özgürlüğü var. sırf akp'ye oy atması onu koyun, düşünemeyen, beyinsiz, aptal biri yapmaz. insanların kendilerini kömüre, makarnaya sattığını söylüyorsunuz. kaçınızın durumu öyle bilmem ama o kömüre, makarnaya satan insanlarla iç içe yaşadım ben. çoğu 5-6 kişilik ailesine bir asgari ücretle bakmak zorunda. alabilecekleri en lüks şeyler sürekli taşak geçtiğiniz bim'den. bu insanlar olaylara sizin gibi bakamaz. sizin gibi düşünemezler. bu insanların paraya, mala ihtiyaçları var. sırf bu yüzden bu insanların akp'ye oy vermelerine ''koyun herifler, bir makarnaya götlerini verirler'' şeklinde yorumlar yapamazsınız.
gelelim beni son günlerde sinir eden, hatta deli eden bir başka duruma: akp'ye oy verenlerin salak olması. siktirip gidiniz efendim. asıl salak sizlersiniz. siz kim oluyorsunuz da bir insana sırf oy verdiği parti yüzünden salak diyorsunuz. bunu diyen insanların cidden ruh sağlıklarının nasıl olduğu hakkında düşüncelere dalıp gidiyorum. sen ne yaptın? sırf başka partiye oy verdin diye sen onlardan daha mı üstünsün? daha mı zekisin? kusura bakma ama bu insanlara böyle bir damga vuruyorsan sen çok daha aptalsın.
bu insanlara bu şekilde damgalar vurduğunuz sürece asıl yobazlar siz olacaksınız. siz kalacaksınız. bu insanları ''ezikler, ne telefon kullanabiliyorlar ne internet. ne televizyon izliyorlar, ne haber okuyorlar. '' şeklinde küçümsemeye devam ettikçe küçülen hep sizler olacaksınız.
dediğim gibi akp'den, fikirlerinden ve yaptıklarından nefret ediyorum. bir ateistim ve din konusunu umursamıyorum. hayatımda akp'ye oy atmadım, atmayacağım. yine de sırf bu partiyi destekliyor diye insanlara vurduğunuz bu damgaların ve bu damgayı vuranların da gözümde 5 paralık değeri yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar