bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya5
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- velvet13
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- coğrafya2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- sözlük kızlarının vücutları15
- iveco daily3
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gülüm diyen kız10
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- yılmaz güney12
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- kuzenin içine boşalmak14
- haiti4
- haram ile cömertlik yapmak3
- gün gelecek dün olacak5
- fas4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- otokar sultan2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- geceye bir ayet bırak3
- tatlım diyen kız2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
yapılan oylamanın 5 dakikada olup bittiği ortada. bu oyların yazar oyu olmadığı da ortada. yani birileri 5 dk içersinde bifincancay'ı okur olarak 65 kez oylamış.
peki bunu kendisi mi yapmıştır? asla olamaz, mümkün değil. (bu tamamen benim görüşüm. kendisini gayet iyi tanıdığımdan, böyle bir şey yapmayacağını, yapmak istese bile beceremeyeceğini biliyorum. benim gibi internet özürlüdür kendisi.)
bir sözlük kaşarı olarak söylemeliyim ki, bu işte bir iş var. çok kötü kokular alıyorum.
acaba diyorum; bu -saçma sapan- okur oyu uygulamasından, tıpkı benim gibi rahatsız olan ve okur oyu uygulamasının ne gibi zararları olabileceğini, bazı özel çalışmalarla daha önce tüm sözlüğe kanıtlamaya çalışmış olan birileri, 'bakın ben demiştim' filminin devamını çekmek için böyle bir şey yapmış olabilir mi? bence olabilir.
geçen yıl da bi arkadaş yıllık istatistikleri alt üst etmişti hani. öyle bir şey hatırlıyorum. sanki...
bir de işin içinde; bifincancay'ın başına bu hadise gelmeden az önce, müneccim yarağı yemiş gibi; ''bakın az sonra şöyle bir şey olacak... aha bakın hoop, oldu!'' diyen biri varsa, ve oha amk bu kişiler aynı kişiyse... aman tanrıığm!
ayık olun, benim bayramlık ağzımı açtırtmayın!
sizin o okur oyu uygulamanızı sikeyim ben sevgili moderasyon...
edit: aa bi dk lan. müneccimlikten söz açılmışken. ben de bi müneccimlik yapmak isterim. bi keresinde üç mineccim sikmiştim.
şimdi bu benim entrymin giriş tarihini ve saatini not alın! işte kehanetim;
(bkz: #15822026) bu entry haftanın, hatta yılın en beğenilenleri arasına girecek! hem de okur oyu falan değil, yazar oyuyla!
peki bunu kendisi mi yapmıştır? asla olamaz, mümkün değil. (bu tamamen benim görüşüm. kendisini gayet iyi tanıdığımdan, böyle bir şey yapmayacağını, yapmak istese bile beceremeyeceğini biliyorum. benim gibi internet özürlüdür kendisi.)
bir sözlük kaşarı olarak söylemeliyim ki, bu işte bir iş var. çok kötü kokular alıyorum.
acaba diyorum; bu -saçma sapan- okur oyu uygulamasından, tıpkı benim gibi rahatsız olan ve okur oyu uygulamasının ne gibi zararları olabileceğini, bazı özel çalışmalarla daha önce tüm sözlüğe kanıtlamaya çalışmış olan birileri, 'bakın ben demiştim' filminin devamını çekmek için böyle bir şey yapmış olabilir mi? bence olabilir.
geçen yıl da bi arkadaş yıllık istatistikleri alt üst etmişti hani. öyle bir şey hatırlıyorum. sanki...
bir de işin içinde; bifincancay'ın başına bu hadise gelmeden az önce, müneccim yarağı yemiş gibi; ''bakın az sonra şöyle bir şey olacak... aha bakın hoop, oldu!'' diyen biri varsa, ve oha amk bu kişiler aynı kişiyse... aman tanrıığm!
ayık olun, benim bayramlık ağzımı açtırtmayın!
sizin o okur oyu uygulamanızı sikeyim ben sevgili moderasyon...
edit: aa bi dk lan. müneccimlikten söz açılmışken. ben de bi müneccimlik yapmak isterim. bi keresinde üç mineccim sikmiştim.
şimdi bu benim entrymin giriş tarihini ve saatini not alın! işte kehanetim;
(bkz: #15822026) bu entry haftanın, hatta yılın en beğenilenleri arasına girecek! hem de okur oyu falan değil, yazar oyuyla!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar