sözlük yazarlarının itirafları

hayatım belediye otobüslerinde geçmesine rağmen hala, tıklım tıklım dolu olan otobüsteyken ineceğim durağa yaklaştıkça
"-lan ya inemezsem korkusu" yaşıyorum. sanki otobüs cehenneme gidiyor da kaza bela inemezsem yanıcam.
böyle saçma sapan bir bünyeyim işte.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026