bugün

odadan çıkmama depresifliği

Tembellikten, üşengeçlikten başka bir şey değil.Belki de üşüdüğü için odadan çıkmiyordur. Fakat tamamiyle derine inildiginde tembelliğin, üşengeçliğin adı her neyse bahanenin nedeni insanlardan kaçma isteğidir, mutsuzluktur, kendine güvensizliktir...
© copyright 2005 - 2026