bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız11
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- yer çekimine küsmek2
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- morkstar2
- olduğundan genç göstermek9
- seksten sonra bira içmek5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- alevilerde muhammed ismi5
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
evlilik;nerde çokluk orda bokluk durumundan başka bişey değildir. Sevgilinizle yıllarca beraber olursunuz,herşey normaldir iki kişi kimseye hesap vermeden,kimseyi bulaştırmadan güllük gülüstanlık yaşarsınız herşeyi.
Sonra evlilik kararı alırsınız birde bakmışsınızki bir sürü insan sizin adınıza kavgalar yapıyor,sizin adınıza kararlar alıyor,sizin adınıza yemekler düzenleniyor..v.s... çift olarak garip bir şekilde anlamadan birsürü olayın içinde bulursunuz kendinizi,yok efendim adettenmiş düğün yemeği,yok efendim ev görmeye gelinirmiş,yok efendim bilmemne bilmemne....
Adetti,gelenekti,görenekti derken saçma bir şekilde kalabalığın içinde kaybolup gidersiniz ,Üstelik bu noktaya nasıl geldiğinizi kendiniz bile anlamaz,şaşırırsınız.. eskisinden daha az yalnız kaldığınızı düşünürsünüz eşinizle, çünkü gelen giden bitmez,akrabalar,çay muhabbetleri v.s..
Biraz kendinizi GERi çekip, bu gitmeler-gelmeler bana göre değil kardeşim ya ben kitabımı okumak,eşimle yalnız kalmak ve filmimi izlemek istiyorum demeye kalksanız, ya eşiniz kırılır yada ailesi hımmmmm bak gördünmü ne soğuk nevale insan istemiyor bu fAlaan derler. Sonra o kalabalık eşinizin beynini işlemeye başlar(eşiniz gerçeten doğru insanmıydı bu noktada iyi anlaşılır)
sizi hala küçük çocukları gibi gören aileleriniz size bir rahat vermezler ve sanki siz evcilik oynuyormuşsunuz gibi dışardan müdahale ederler. Evlilikte çiftlere düşen en büyük rol; ailelerinin çenelerini kapatmaktır. Herşeyden önce iki yetişken insan olduklarını, kendilerininde onlar gibi bir aile olduklarını, ve bu aileye müdahale hakları olmadıkları onlaa anlatılmalıdır. Fakat bunu iki tarafta yapmalıdır.
evet insan sevdiği için bazen saçma şeylere katlanmak zorunda kalabilir. Ama unutmayınki katlandığınız şey eviliğiniz süresi içindeyse herzaman tekrarlanacak bir durum demektir çünkü evlisiniz. Evilikte en uygun yaşam şekli sade olanıdır,evinize sayılı vede saygılı insanın girip çıktığı, kendinizi saçma bulduğunuz ortamlarda bulmadığınız, hobilerinize ve yaşam şeklinize saygı duyan sizi gelenek görenek kısmıyla boğum boğum boğmayan anlayışlı bir eşe sahipseniz zaten ne mutlu.
Sonra evlilik kararı alırsınız birde bakmışsınızki bir sürü insan sizin adınıza kavgalar yapıyor,sizin adınıza kararlar alıyor,sizin adınıza yemekler düzenleniyor..v.s... çift olarak garip bir şekilde anlamadan birsürü olayın içinde bulursunuz kendinizi,yok efendim adettenmiş düğün yemeği,yok efendim ev görmeye gelinirmiş,yok efendim bilmemne bilmemne....
Adetti,gelenekti,görenekti derken saçma bir şekilde kalabalığın içinde kaybolup gidersiniz ,Üstelik bu noktaya nasıl geldiğinizi kendiniz bile anlamaz,şaşırırsınız.. eskisinden daha az yalnız kaldığınızı düşünürsünüz eşinizle, çünkü gelen giden bitmez,akrabalar,çay muhabbetleri v.s..
Biraz kendinizi GERi çekip, bu gitmeler-gelmeler bana göre değil kardeşim ya ben kitabımı okumak,eşimle yalnız kalmak ve filmimi izlemek istiyorum demeye kalksanız, ya eşiniz kırılır yada ailesi hımmmmm bak gördünmü ne soğuk nevale insan istemiyor bu fAlaan derler. Sonra o kalabalık eşinizin beynini işlemeye başlar(eşiniz gerçeten doğru insanmıydı bu noktada iyi anlaşılır)
sizi hala küçük çocukları gibi gören aileleriniz size bir rahat vermezler ve sanki siz evcilik oynuyormuşsunuz gibi dışardan müdahale ederler. Evlilikte çiftlere düşen en büyük rol; ailelerinin çenelerini kapatmaktır. Herşeyden önce iki yetişken insan olduklarını, kendilerininde onlar gibi bir aile olduklarını, ve bu aileye müdahale hakları olmadıkları onlaa anlatılmalıdır. Fakat bunu iki tarafta yapmalıdır.
evet insan sevdiği için bazen saçma şeylere katlanmak zorunda kalabilir. Ama unutmayınki katlandığınız şey eviliğiniz süresi içindeyse herzaman tekrarlanacak bir durum demektir çünkü evlisiniz. Evilikte en uygun yaşam şekli sade olanıdır,evinize sayılı vede saygılı insanın girip çıktığı, kendinizi saçma bulduğunuz ortamlarda bulmadığınız, hobilerinize ve yaşam şeklinize saygı duyan sizi gelenek görenek kısmıyla boğum boğum boğmayan anlayışlı bir eşe sahipseniz zaten ne mutlu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar