bugün

ozlem emec

sempati beslediğim yazar... tabi ki sebebi var fakat açıklayamam*
bu arada belli aralıklarla nick altına giricem, çünkü kendini sol frame de görmenin onu mutlu ettiğini öğrendim... bir kızın elinden tutup okutamadık bari bir kız sevindirelim...
© copyright 2005 - 2026