bugün

apartmanda sahur yapan tek ev olmak

an itibariyle şahit olduğumuz durum. bizim apartmanda tek açık ışık yok mahallede de sadece bizle beraber 2 ev daha var sahur yapan. nereye gelmişiz amk ankaranın en cenabet mahallesini bulmuşuz meğersem.

edit: evet çankaya anıttepe mahallesi.

edit 2: lan tamam adamlardan hesap sorduk sanki. garip bir duygu yani empati yapın biraz.

edit 3: tamam lan buradan yüce sözlük yazarlarının önünde anıttepe mahallesi sakinlerinden özür diliyorum.
© copyright 2005 - 2026