2011 de gelen ilk ekonomik veriler olumlu

işçinin üç kuruş maaşına göz dikmek tazminat hakkını gasp etmek ve bi tarafını rte dayamakla ekonomik veriler olumlu olmuyor.

(bkz: çalık enerjide skandal)

anlamayanlar için ekonomik veriler olumlu falan değildir palavra bunlar halkın gözüne makyaj ekonomik veriler olumlu olsa din iman allah allah diyen rte nin yandaş şirketi işçinin üç kuruşuna göz dikermiydi. tabi bunlar gözükmeyen tarafı.
© copyright 2005 - 2026