bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız9
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar2
- bugün de meme atan olmaması7
- netflix yasaklanmalıdır3
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- morkstar2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- seksten sonra bira içmek5
- olduğundan genç göstermek9
- ona bir şey söyle16
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- istanbul6
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
entry'ler (7)
üç evresi vardır.
ilk evre; uyandığında penisin kendi özerkligini ilan ettiğini farkedersin ve saklamak için farklı çözüm yolları üretmeye çalışırsın.
ikinci evre; yataktan çıkıp tuvalete ulasana kadar süren evredir. yolda ev ahalisiyle karsilasmamak en büyük isteğiniz olur. fakat her ne kadar sessiz sedasız gitmeye calissanda mutlaka biri çıkar karşına. en büyük rezillik de burda başlıyor tabi. ilk evredeki saklama çabalarının başarısız olmasından dolayı karşındakine belli etmemek için sekilden şekle girersin ve nihayet tuvalete ulasmışsındır. bu noktada üçüncü evre başlıyor.
üçüncü evre; isemeyle birlikte ereksiyonun sona ermesini sağlayan evredir. tabi ki de kolay olmaz bu iseme olayı çünkü en başta dediğim gibi penis özerkligini ilan etmiştir ve komutları dinlemez. deligi tutturmak için iki büklüm değişik şekillerde yöntemler bulursun kendine. nihayet işediginde ise rahatsındır artık çünkü penis artık pes etmiştir ve sönmüştür.
ilk evre; uyandığında penisin kendi özerkligini ilan ettiğini farkedersin ve saklamak için farklı çözüm yolları üretmeye çalışırsın.
ikinci evre; yataktan çıkıp tuvalete ulasana kadar süren evredir. yolda ev ahalisiyle karsilasmamak en büyük isteğiniz olur. fakat her ne kadar sessiz sedasız gitmeye calissanda mutlaka biri çıkar karşına. en büyük rezillik de burda başlıyor tabi. ilk evredeki saklama çabalarının başarısız olmasından dolayı karşındakine belli etmemek için sekilden şekle girersin ve nihayet tuvalete ulasmışsındır. bu noktada üçüncü evre başlıyor.
üçüncü evre; isemeyle birlikte ereksiyonun sona ermesini sağlayan evredir. tabi ki de kolay olmaz bu iseme olayı çünkü en başta dediğim gibi penis özerkligini ilan etmiştir ve komutları dinlemez. deligi tutturmak için iki büklüm değişik şekillerde yöntemler bulursun kendine. nihayet işediginde ise rahatsındır artık çünkü penis artık pes etmiştir ve sönmüştür.
akp döneminde olması imkansız olay. sırf oy kaybetme korkusundan yapamaz bunu bu adamlar. zaten tüketimi engellenemiyor sadece kısıtlanabiliyor. bu da yakalanması daha zor bonzai vb. merdiven altı kimyasal uyuşturucu maddelerin yaygınlaşmasına yol açıyor.
kullanımı serbest olan birçok ülkede suç oranının nasıl düştüğü apaçık ortada. hele ki hepsi kayıt altına alınıp vergiye bağlansa devletin kaldıracağı paranın haddi hesabı yok. bu arada yasadışı terör örgütlerinin geçim kaynaklarından birini ortadan kaldırmış ve onları güçsüzlestirmis olmak da ayrı bir fayda.
tabi bu olayın gerceklesebilmesi için öncelikle halkın bilinçlendirilmesi ve tabuların yıkılması gerekiyor. yoksa ne yaparsan yap boşuna.
kullanımı serbest olan birçok ülkede suç oranının nasıl düştüğü apaçık ortada. hele ki hepsi kayıt altına alınıp vergiye bağlansa devletin kaldıracağı paranın haddi hesabı yok. bu arada yasadışı terör örgütlerinin geçim kaynaklarından birini ortadan kaldırmış ve onları güçsüzlestirmis olmak da ayrı bir fayda.
tabi bu olayın gerceklesebilmesi için öncelikle halkın bilinçlendirilmesi ve tabuların yıkılması gerekiyor. yoksa ne yaparsan yap boşuna.
normal şartlarda hiç bir ortak yönü olmayan ve paylaşacak bir şeyi olmayan insanlarla sırf annesinin halasının büyük oğlunun ortanca çocuğu diye görüşmeyi reddeden insandır. kazık atacak bir insan varsa her türlü atar o kazığı. sırf akraba diye de güvenmeye gerek yok yani.
hele ki her konuda kendini yorum yapmak zorunda hisseden akrabalarınız varsa gördüğün yerde yolunu değiştirmemek elde olmuyor. 'o niye öyle, bu niye böyle, bu hiç olmamış' tarzı cümlelerini duymamak için kulaklarınızı tıklayasınız gelir.
hele ki her konuda kendini yorum yapmak zorunda hisseden akrabalarınız varsa gördüğün yerde yolunu değiştirmemek elde olmuyor. 'o niye öyle, bu niye böyle, bu hiç olmamış' tarzı cümlelerini duymamak için kulaklarınızı tıklayasınız gelir.
geçtiğimiz günlerde işlenen insanlık suçunun üstünden prim yapılması olayıdır.
vay efendim neymiş katil mhp'liymiş hadi kalkın mhp'yi linç edelim.
vay efendim neymiş özgecan kürt-aleviymiş.
vay efendim öteki taraftan çıkan ahmet çakar denyosu sırf reyting uğruna başka denyonun birini attığı tweetinden dolayı rencide ediyor.(yine ahmet çakar'ın söylediği "kadın istemeze tecavüze uğramaz" sözünü unutmayalım.
vay efendim öteki taraftan çıkan chp, parti olarak yürüyüş yapıyor. bi kere de bi olayı sağa sola çekmeyip siyasete alet etmeden sağ duyuyla hareket edin be.
tabi olayı duyan psikopatlar durur mu? durmaz. en ufak bir hareketimizde sapık diye yaftalanmaya başladık lan. geceleri boş sokaklarda yürürken tesadüfen apartmanın birinden bi kadın inicekde yalnız kalıcaz tacizci damgası yiyeceğiz diye korkuyorum artık.
özgecan aslan falan, kadın cinayetleri falan, erkeklik adamlık falan, feminist kızlar eklesin tarzında dolanan fırsatçıları saymıyorum bile.
vay efendim neymiş katil mhp'liymiş hadi kalkın mhp'yi linç edelim.
vay efendim neymiş özgecan kürt-aleviymiş.
vay efendim öteki taraftan çıkan ahmet çakar denyosu sırf reyting uğruna başka denyonun birini attığı tweetinden dolayı rencide ediyor.(yine ahmet çakar'ın söylediği "kadın istemeze tecavüze uğramaz" sözünü unutmayalım.
vay efendim öteki taraftan çıkan chp, parti olarak yürüyüş yapıyor. bi kere de bi olayı sağa sola çekmeyip siyasete alet etmeden sağ duyuyla hareket edin be.
tabi olayı duyan psikopatlar durur mu? durmaz. en ufak bir hareketimizde sapık diye yaftalanmaya başladık lan. geceleri boş sokaklarda yürürken tesadüfen apartmanın birinden bi kadın inicekde yalnız kalıcaz tacizci damgası yiyeceğiz diye korkuyorum artık.
özgecan aslan falan, kadın cinayetleri falan, erkeklik adamlık falan, feminist kızlar eklesin tarzında dolanan fırsatçıları saymıyorum bile.
dün gece izlemeye başlayıp sabaha kadar birinci sezonu bitirip üstüne ikinci sezondan iki bölüm daha -toplamda onbeş bölüm- izlediğim, hiç sıkmayan dizi.
her gencin hayalindeki -en azından benimki- üniversite hayatını birebir veriyor adamlar. alkol, uyuşturucular, hatunlar, partiler, futbol, ders çalışmak yok vs. biraz ütopik dursa da izledikçe izleyesin geliyor.
her bölümün başında eşekherifin şıçmıkları ve bölümlerin çok kısa olması(20dk) dışında bir eksiği bulunmamaktadır.
her gencin hayalindeki -en azından benimki- üniversite hayatını birebir veriyor adamlar. alkol, uyuşturucular, hatunlar, partiler, futbol, ders çalışmak yok vs. biraz ütopik dursa da izledikçe izleyesin geliyor.
her bölümün başında eşekherifin şıçmıkları ve bölümlerin çok kısa olması(20dk) dışında bir eksiği bulunmamaktadır.
herkesin belli bir senaryoyu oynadığına inanılan saçmalıktır.
insanoğlunun yaptığı hatalara ve kötü seçimlere bahane uydurma çabalarının sonucu ortaya çıktığını düşündüğüm alternatif cevaptır. (bkz: kaderimde bu varmış) (bkz: alın yazısı)vs. vs. buna inanan insanların kendi özgür iradelerini nasıl bu kadar rahat reddedebildiklerini anlayamıyorum doğrusu.
bu inanca göre düşündüğümüzde hiçbir şey için çaba sarfetmeye gerek yok. çünkü herşey olacağına varır. çünkü kaderimizde böyle yazıyormus. o zaman öldükten sonra cennet veya cehenneme gideceğimiz de bellidir bizim. ne anlamı kaldı sevap point almamızın?
insanoğlunun yaptığı hatalara ve kötü seçimlere bahane uydurma çabalarının sonucu ortaya çıktığını düşündüğüm alternatif cevaptır. (bkz: kaderimde bu varmış) (bkz: alın yazısı)vs. vs. buna inanan insanların kendi özgür iradelerini nasıl bu kadar rahat reddedebildiklerini anlayamıyorum doğrusu.
bu inanca göre düşündüğümüzde hiçbir şey için çaba sarfetmeye gerek yok. çünkü herşey olacağına varır. çünkü kaderimizde böyle yazıyormus. o zaman öldükten sonra cennet veya cehenneme gideceğimiz de bellidir bizim. ne anlamı kaldı sevap point almamızın?
şizofren olduğunu düşünmemesi gereken kişidir. hatta bu konuya hiç kafa yormaması gereken kişidir. çünkü richard dawkins tanrı yanılgısı kitabında bu olayı über güzellikte açıklamıştır.
" eğer ben, dünya ve mars arasında, güneş etrafında, eliptik bir yörüngede dönen bir çin demliği olduğunu öne sürseydim ve bu demliğin en güçlü teleskoplarımızla bile ortaya çıkarılamayacak kadar küçük olduğunu da iddiama ekleseydim, hiç kimse bunun aksini ispatlayamazdı.
fakat konuşmama, iddiamdan şüphelenilmesinin tahammül edilemez bir küstahlık olduğunu söyleyerek devam etseydim, kesinlikle saçmaladığım düşünülecekti.
oysaki eğer böyle bir demliğin varlığı eski kitaplarda bildirilse, her pazar kutsal gerçeklk olarak aktarılsa ve okul çağındaki çocukların zihnine yavaş yavaş aşılansaydı, varlığına inanmakta çekimser davranmak elbette bir tuhaflık belirtisi halini alırdı.
ve bu şüpheci kimse aydınlık bir çağda psikiyatristlerin, daha önceki çağlarda ise engizisyon mahkemesi'nin ilgisini hak ederdi."
" eğer ben, dünya ve mars arasında, güneş etrafında, eliptik bir yörüngede dönen bir çin demliği olduğunu öne sürseydim ve bu demliğin en güçlü teleskoplarımızla bile ortaya çıkarılamayacak kadar küçük olduğunu da iddiama ekleseydim, hiç kimse bunun aksini ispatlayamazdı.
fakat konuşmama, iddiamdan şüphelenilmesinin tahammül edilemez bir küstahlık olduğunu söyleyerek devam etseydim, kesinlikle saçmaladığım düşünülecekti.
oysaki eğer böyle bir demliğin varlığı eski kitaplarda bildirilse, her pazar kutsal gerçeklk olarak aktarılsa ve okul çağındaki çocukların zihnine yavaş yavaş aşılansaydı, varlığına inanmakta çekimser davranmak elbette bir tuhaflık belirtisi halini alırdı.
ve bu şüpheci kimse aydınlık bir çağda psikiyatristlerin, daha önceki çağlarda ise engizisyon mahkemesi'nin ilgisini hak ederdi."