bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- true'nun çaylak olması15
- israil5
- kadir inanır14
- kadınlara küsmek2
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- arapça okuyabilen yazarlar3
- velvet28
- birsin allahım2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalist dünya19
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sedat pekmez21
- özlü sözler5
- seri gizli artı oy veren melek7
- kendi kendine gülmek2
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 27 haziran 20262
- zor zaman şarkıları2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- galatasaray lobisi11
- kürtçülerin algıları5
- ıhlamur kokusu2
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
entry'ler (5)
17 ekim 2015 6.46
evet yine geç kaldım uykuma. boktan şeylerle vakit geçirdim. sinirlendim belki biraz da eğlendim. saat de epey geç oldu. kaçıncı sigaram lan onu da kim bilir? ee göz kapaklarım da beni zorlamaya başladı. ama simdi ne olucak, yataga uzanicam. ve sen yine bana rahat vermiceksin. yine beynimi kemiricek senli şeyler. çünkü bana mutlu uyumak uzun süredir haram. amaaan bi sigara daha yaktım aslında canim hiç de istemiyor. ağzım da bok gibi. tek istedigim suan icin şu pis mereti icip yastıga basıma koydugum gibi uyumak. belki yarın eser bi iki bira içerim kim bilir? zaten konu bu da değil.
simdi yazmaya karar verdim ve bu ilk seferim. belki yarın yine yazarım belki de yazmam, benim sağım solum pek belli olmaz bilirsin az cok beni. zaten sanane ki yani? şu sigara da ne lanet bişey. belki biraz senli olabilsem sigarayi da birakirdim. kim bilir neyse. neyse. boktan uykumu uyumaya calısıyım ben. sana tatli ruyalar.
evet yine geç kaldım uykuma. boktan şeylerle vakit geçirdim. sinirlendim belki biraz da eğlendim. saat de epey geç oldu. kaçıncı sigaram lan onu da kim bilir? ee göz kapaklarım da beni zorlamaya başladı. ama simdi ne olucak, yataga uzanicam. ve sen yine bana rahat vermiceksin. yine beynimi kemiricek senli şeyler. çünkü bana mutlu uyumak uzun süredir haram. amaaan bi sigara daha yaktım aslında canim hiç de istemiyor. ağzım da bok gibi. tek istedigim suan icin şu pis mereti icip yastıga basıma koydugum gibi uyumak. belki yarın eser bi iki bira içerim kim bilir? zaten konu bu da değil.
simdi yazmaya karar verdim ve bu ilk seferim. belki yarın yine yazarım belki de yazmam, benim sağım solum pek belli olmaz bilirsin az cok beni. zaten sanane ki yani? şu sigara da ne lanet bişey. belki biraz senli olabilsem sigarayi da birakirdim. kim bilir neyse. neyse. boktan uykumu uyumaya calısıyım ben. sana tatli ruyalar.
Ara sira bazi bazi görsem yine gönl7m razi.
Vallahi billahi özledim. Ama işte o başkasının sevgilisi.
Benzetildigim yakisikli abimiz, özge ablamız da cok tatliydi oysaki.
Zordur. Hiç bi zaman da yalnız değilsindir ki olamazsın zaten. Kafandakilerle yalnız mı yaşanırmış? Aklındakiler seni sana bırakır mıymış?