bugün
B
blueblues14 yıl önce
otobüste şöförün gördüğü boşluğu görememek
aslında `toplu taşıma araçları`nın tümünde yaşanan durumdur. siz arkada ezilir büzülürsünüz, yarım saatlik yolculukta en az 3 kişiyle `akraba` olmaktan son anda kurtulmuşsunuzdur. otobüsten inmek sizin için tatlı bir `hayal`den ibarettir artık. am… devamını gör
© copyright 2005 - 2026