bugün

suudi arabistan benzetiliyordu galiba bu mezhebe.
Kuranı kerimi tebliğ eden hz peygamberin sünnetini ve kutub u sitteyi hadisi şerifleri inkar edenlere gelince, işte onlar dine düşmandırlar fakat bu niyetlerini gizlemektedirler. (Bunu bilerek yapanlar)

Hadis inkarcılarını dinlemek okumak kitaplarını almak caiz değildir haramdır. Her kim hz peygamberin (sas) Hadislerini sünnetlerini Hafife aliyorsa küçümsüyorsa makamı mevkii rutbesi ne olursa olsun küfür ehlidir. Bu inkarcılar fikir teröristidir. Zira Hadisler olmadan kuranı yorumlamak anlamak yaşamak hüküm çıkarmak mümkün değildir.
(bkz: ihvan Ortadogunun Fetösüdür)

Bunu unutmayın
Mısırda başarıyla temizlendi.
Günümüzde Türkiyede ebu hanzala ebu said gibilerin başını çektiği suudun vehhabi türkiye şubesi.

--spoiler--

Selefiyecilik nedir

Sual: Selefiyecilik nedir? Selefiye mezhebi diye bir mezhep var mı?
CEVAP
Selefiyecilik, vehhabiliğin kamufle adıdır. Vehhabiler, bu isim altında kendilerini gizliyorlar. Hatta kendilerine hakiki ehl-i sünnet anlamında Ehl-i sünneti hassa diyorlar.

Selef, önceki demektir. Istılahta Sahabe ve Tabiine Selef veya selef-i salihin denir. Selef-i salihinin yolunda bulunan müslümanlara (Ehl-i sünnet) denir. Ehl-i sünnet olmayıp, Ehl-i sünnet âlimlerinin nasslarda açık bildirilmemiş olan ahkamdaki ictihadlarını beğenmeyen ve bu manası açıkça anlaşılamayan nassları yanlış tevil ederek, anladıklarını Selef-i salihinin yolu olarak savunan sapıklara Selefiye denir. Selefin mezhebi vardır, selefiye mezhebi diye bir şey yoktur. Selefin mezhebi ise ehl-i sünnet vel cemaattir.

Ehl-i sünnet itikadından ayrılan bazı din adamları Selefiye adını verdikleri sapık bir yol tutmuşlardır.
Bunun itikadda mezhep olduğunu söyleyip, kitaplarında yazmışlardır. Halbuki islamiyet’te Selefiye mezhebi diye bir şey yoktur. Ehl-i sünnet âlimleri böyle bir şey bildirmemişler ve kitaplarında asla yazmamışlardır.

islamiyet’te Selef-i salihin mezhebi, yani Ehl-i sünnet mezhebi vardır. Selef-i salihin; hadis-i şerif ile methedilen, övülen ilk iki asrın müslümanlarıdır. Yani Selef-i salihin, Eshab-ı kiram ve Tabiine verilen isimdir. Bu şerefli insanların itikadına Ehl-i sünnet vel-cemaat mezhebi denir. Bu mezhep, iman, inanç mezhebidir. Eshab-ı kiramın ve Tabiin-i i'zamın imanları hep aynı idi, inançları arasında hiçbir fark yoktu.

imam-ı Gazali hazretleri ilcam-ül-avam kitabında; "Bu kitapta itikad fırkalarından Selef mezhebinin hak olduğunu bildireceğim. Bu mezhepten ayrılanların bid’at sahibi olduklarını anlatacağım. Selef mezhebi demek, Eshabın ve Tabiinin itikadları demektir..." buyurarak Selef mezhebi demenin, Ehl-i sünnet vel-cemaat mezhebi demek olduğunu açıkça bildirmiştir.

Mısır'daki Ezher Üniversitesinden mezun üstad ibni Halife Alivi Akıdet-üs-selefi vel-halef adlı kitabında şöyle yazmıştır:
"Ebu Zehra Tarih-ül-mezahib-ül islamiyye kitabında yazdığı gibi, hicretin dördüncü asrında, Hanbeli mezhebinden ayrılan bazı kimseler, kendilerine Selefiyin ismini verdiler. Hanbeli mezhebi âlimlerinden Ebu'l-Ferec ibni Cevzi ve diğer âlimler bu selefilerin, Selef-i salihinin yolunda olmadıklarını, bid’at ehli, mücessime fırkasından olduklarını bildirerek, bu fitnenin yayılmasını önlediler. Daha sonra yedinci asırda, ibni Teymiye el-Harrani bu fitneyi tekrar alevlendirdi. Kendilerine Selefiye ismini takanlar, ibni Teymiye’yi kendilerine imam bildiler.”

ibni Teymiye, Hanbeli mezhebinde olarak yetişti. Yani Ehl-i sünnet idi. Fakat sonradan kendi aklına uyarak, sapık görüşler ortaya attı. Ehl-i sünnet itikadından ve dolayısı ile Hanbeli mezhebinden ayrılıp uzaklaştı.

http://m.dinimizislam.com/detay.asp?Aid=1659

--spoiler--
Efendimiz aleyhissalatü vesselam bir hadisi şeriflerinde şeytanın boynuzu necd'den ( bugünkü riyad) doğacak.

Vehhabiler bu hadisi şerifi pek okumazlar.
ingilizlerin maddi desteği ile yol almış sapık fikirler barındıran daeşle ortak fikir zeminine sahip olan pis yol.
görsel
muta nikahının da uygun görüldüğü sünnilerle alakası olmayan mezhep.
Vahabilik "öze dönüş" olduğunu iddia eden, ancak "öz"ün ne olduğunu kaçırdığı için ancak karanlığa dönebilen bir din yorumlayış biçimidir.

"Öz" kuran'dır, 1400 yıl önce yaşamış arapların yaşayışları değil.
islamiyeti formatlamaya çalışan bugünki barbar zihniyet selefilerin 18. 19. yüzyılda ortaya çıkan versiyonu. arap yarım adasında bugün de en etkin mezheptir. yazılı ya da görsel herhangi bir esere saygı göstermeyip onu yok ederek islamiyetin ilk yıllarında olduğu gibi yaşanması gerektiğini savunurlar. mesela arabistan da ölen birinin mezarını asla bilemezsiniz. çünkü isimleri yazmaz. mezar taşlarını söküp atmışlardır. hatta daha da vahimi sahabilerin mezarlarını bile yok etmişlerdir. şam, küfe ve diğer kutsal şehirlerdeki birçok anıtsal mezar yapısını tahrip etmişler, hatta ortadan kaldırmışlardır. bağdat a doğru ilerleyen ışid ya da daeş tayfasının önüne gelen pers, mısır, roma ya da osmanlı ya ait ne varsa yok etmesinin kaynağında bu mehzep yer alır. bundan yıllar önce arabistandaki osmanlı kalesini yıkıp avm yapan zihniyet de budur. kültür ve medeniyet başka bir şey. ölüye bile saygı göstermeyen toplumun islamiyeti temsil ettiğine inanmıyorum. tarihi ve medeniyeti dinden başka bir unsur olarak görmeyen toplumların geleceği nokta en nihayetinde bu olacaktır.
çok tehlikeli yok edilmesi gereken emperyalistlerin uydurduğu inanç. bu inanca sahip olanlara göre müslümanların çoğu müşriktir. tekfir işini çok severler.
çok tehlikelidir.islamın imajını sarsan yok edilmesi gereken akımdır.
sapkın bir inançtır.
ağır yobaz, terörist ve de katil abdülvahhab itinin yolunda gidenlerin mezhebidir.

evet, bizzat itiraf ettikleri gibi, osmanlı'nın küfre düştüğünü iddia edip, hacıları kıtır kıtır doğrayan çöl sırtlanlarıdır bunlar.

isyanlarından birinin sebebini söyleyeyim: osmanlı, ingiliz baskısıyla, önce köle ticaretini, sonra köle sahibi olmayı yasakladı. abdülvahhap'ın halefleri, "köle edinmek dinimizce helaldir. osmanlı allah'ın helal ettiğini, haram ederek küfre düştü" diye isyan çıkardılar.

daha önce dediğim gibi, "allah'ın eli var mıdır?", "allah gökte midir?" gibi soruların yanıtları itikadi mezheplerde bulunur. şimdilerde ehl'i sünnet olduklarını iddia eden vahhabiler, öyle özelden filan değil, herkesin istifade etmesini sağlamak için, işte bu başlığın altına imam maturidi'nin ve imam eş'ari'nin söz konusu sorularla ilgili görüşlerini kaynak vererek yazsınlar yazabilirlerse...
siyonizmin oyunudur.net
kimi yalancının islami bir mezhep olduğunu iddia ettiği sapkınlıktır. yok muhammed abdülvehhap yeni bir itikat getirmemiş de, yok şuymuş da, yok buymuş da...

gidinin cahil yalancıları!...

vahhabiliğe göre kuran'da "allah'ın eli" tabiri geçtiği için allah'ın eli vardır. daha başka organları da vardır. islam'da mezhepler itikadi ve fıkhi olarak ikiye ayrılır. itikadi olarak geçerli sayılan ehl'i sünnet mezhepleri maturidiyye ve eşariyye'dir. fıkhi olarak malum dört mezhep vardır.

vahhabilerin itikatları bozuktur. fıkhi olarak ehl'i sünnet mezheplerine daha benzer görünmekle beraber, arada büyük farklar vardır. dahası vahhabiler diğer müslümanları kafir sayar, kanlarını, canlarını, mallarını helal görürler.

kimi cahil, arapların ilk defa 1. dünya savaşı'nda isyan ettiğini sanır. oysa ki vahhabilerin isyanları 18. yy sonlarında başlamıştır. kafir saydıkları mekke, medine halkına ve hacılara yapmadıklarını bırakmamışlardı. osmanlı bastırdıkça bir aradan sonra tekrar eden bu ayaklanmalarla çok uğraştı. vahhabilerin bir çok liderini yakalayıp, istanbul'da ipe çekti.
islami açıdan azim küfür içinde olan bir mezheptir.
fetocuların,nakşibendilerin,sofilerin,şiaların kabusu olan fırka.
ABD mezhebi değildir. olasısı Amerikalılar vahhabi olurdu o Zaman.
selefilikle çok karıştırılır ama aynı değildir. sadece vahabiler de etkisinde kalmştır. ayrıca ışid selefidir. vahabi değildir. ona vahabi mezhepçi yavşaklar diyormuş. ben öyle okudum.
abd mezhebi.
Selefi'leri karalamak isteyenlerin sığındığı kelime oyunu.
Sapıklıktır. Net.
Bunu destekleyip buradan entry girmek ise iki yüzlülüktür.
Altına tapma mezhebi.

''şimdi mehmet akif'in halini görmeliydiniz. öylesine hayretler içinde bakakalmıştı ki, tarif edilemez. altınlar ve maaş tahsisi, vahhabi kadısını bir anda, bambaşka bir hale getirmişti. koca akif acı bir gülümseme ile:

ah insanoğlu ah!.. diyordu. demek vahhabilerin en alim, fazıl bir din adamı olarak bilinen bu piri fani de ayet ve hadislerden ziyade bizim altınlarımıza boyun eğiyor. ah, beşeriyetin gönlünü fethetmiş görülen bu olmayası altınlar.''
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1117050/+
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1117051/+
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1117052/+
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1117053/+