bugün

seviyordur.
Aşık erkektir ama merak etmeyin vazgeçecektir.
Maldır. Bir de kıza zarar veren ibneler vardır ki, cinsiyetinden utandırır adamı. türk kızlarına kezban deyip duruyoruz ama, memlekette bu kadar kadın düşmanı şerefsiz varken kızlara bir şey diyemeyiz. Reddeden kızı öldüren, kıza tecavüz eden orospu fırlatmaları bi bitse keşke.

Kıza gider açılırım, reddediyorsa "eyvallah" deyip yoluma bakarım. üstelemek gurursuzluk ve baskı yapmak şerefsizliktir. hepimizin bacısı, kuzeni var.
azimlidir.
Eğer gerçekten aşık olmuş ve vazgeçmiyorsa adamın hasıdır. Zira günümüzde geneli kolay vazgeçiyor. Karşınıza - kaldıysa- öyle biri çıkar ise kaçırmayın derim.
Kendine yazık ediyordur. Sizi terk edeni sizde silin aq. Bu devirde vazgeçeceksin, vazgeçmeyincede tepene çıkıyorlar peşlerinden koşulması hoşlarına gidiyor bazı kaltakların, vazgeçin aq kız mı yok. Sinirlendim durduk yere.
biraz ısrar iyidir de bokunu çıkarmamak lazım. kadınlar sonra kendilerini cidden premses zannediyorlar.
Gerçekten Seviyorsa bile yanlış anlaşılabilir.
1 gram gideri varsa zamanla sempatikleşebilen erkektir.
ama yoksa sıkıntılı bir durum
şahsımdır.

(bkz: kardeş ben erkeğim diye naz yapan sözlük kızı)

vazgeçmem gız, alacağım seni.

ben seni yüerim yüerim.
istediğini elde etme modunda olan erkektir.
yüzüme karşı git diyorsun amma, sanki gözlerin kal der gibi gibi.
Yüzsüzdür. Böyle tipler yüzünden kızların götü kalkıyor zaten.

Kezbanlar kendini afrodit felan sanıyor.
saçma eğer kız sevmiyorsa , reddetmişse boşuna kızın egosunu okşuyor . bu durum bir kız için de geçerlidir .
yuh artık dediğim erkektir.aldatmış seni;yani yapabileceği daha kötü bir şey kalmamış.hala neyin peşinde olduğu sorgulanası erkektir.
aleni sekilde kekodur. kafayi yakmistir.
bir yerden sonra vazgeçmesini bilmesi gereken erkektir.
ey erkekler reddedildiyseniz efendi gibi çekilin aradan. üstelemenin hiçbir gereği yok. kızın egosunu şişirmenin de.

bazı kızlar güya hususi reddediyormuş ilkinde. acaba beni ne kadar çok istiyor onu tartayım yine deneyecek mi acaba diye. eğer öyle bir niyeti varsa bile bu bir saçmalıktır. ilkinde reddeden ama sonra isteyen egosunu tatmin etmek istiyordur. ilkinde reddediyorsa reddetmiştir. bu iş çocuk oyuncağı değil. bir daha teklifi nah bulur!
merak etmesine gerek olmayan erkektir sonunda başaracaktır

lakin buna değer mi düşünmesi gerekir.
sopalık adamdır.
en asil duyguların insanı falan değildir. zoraki bir ilişki yaşayacaktır. ilişkide söz hakkı olmayacak, terk edilmekten korkacaktır sürekli.
Yavşağın önde gidenidir.
gurursuzdur.
Doğru olan erkek türüdür . Seviyordur.
Avının ölmesini bekleyen akbaba kadar yüzsüzdür

görsel

Sevgili olunca da kene gibi yapışır peşinden ayrılmaz
güncel Önemli Başlıklar