bugün

Ocakbaşı ve alkollü mekanlar açılsın yeter. Yeni normalde bunlar olsun olmazsa... Bilemiyorum yani.
sosyal, iş ve eğitim hayatlarımıza geri dönsek bile her şeyin tam olarak normalleşmesi en iyi 1-2 sene alacaktır.
© copyright 2005 - 2026