insanın içinde namaz kılmna isteği bırakmayan adamdır.
ibadetini gerçekleştirirken bile çatalı gösterme peşindedir.
görünende değil görendedir sorun.ibadet ederken milletin orasına burasınamı bakılır.
şişman olma ihtimali yüksektir.
namazın farzlarından biri olan setr-i avret yani "ayıbını örtmek" şartını yerine getirmediği için kıldığı namaz maalesef boşa olan muhterem şahsiyettir. bütün denim pantolonların düşük bel olmasından dolayı camilerde sık sık rastlarsınız böylelerine. özellikle cuma namazlarında sayılarında bir artış yaşanır. kendilerine sesleniyorum: yapmayın ağalar! o kadar abdest almışsınız, yol katetmişsiniz, kıldığınız namazı "jimnastikli zikir" konumuna indirgemeyin. kapayın abicim sağınızı solunuzu ! kendinizi de madara etmeyin millete. yazıktır.
iyi bir "setr-i avret"i uygulayamamış olabilir.
Müslüman müslümanın ayıbını kapatırı uygulayacak müslümana denk gelmemiş mümindir.
avrupa ülkelerinde yaşayan orospu çocuklarının ve onları savunanların tepkisini siklerine takmayacaklardır.zira hem kılmıyıp hem elalamin götünde gözü olanların gözlerini önce ibadetini yapanlara kapatmalarında fayda vardır.

not: götünü başını kontrol etmeden kılanlara ayrıca bende kızıyorum..herşeyin bi adabı var amk.ancak tepkim dinden imandan nasibi olmayan orospu çocuklarınadır.
namaz kazası , olmuş sıkıntı yoktur.
ömer nasuhi bilmen'in büyük islam ilmihalinde namaz kısmının setr-i avret başlığında 24. Madde de geçen ibare: avret sayılan yerlerden birinin tamamı ve ya dörtte biri kadarı açık bulunsa namazı bozar; fakat dörtte birinden noksanı açık bulunsa, bozmaz. imam ebu yusuf'a göre avret sayılan bir uzvun en az yarısı açık bulunmadıkça namazı bozmaz.
26. Maddede ise:
bir kimse namaz kılarken, elinde olmayarak açılan avret yerini hemen kapayacak olsa, namaz bozulmuş olmaz. Fakat kıyam ve rüku gibi bir rüknü yerine getirecek kadar bir zaman örtmezse sahih olan görüşe göre namaz bozulur.
görenin sınandığı durumdur.
donu çekmiş mümindir. her secdeye varışta arka saflardaki müminlerin namazının bozulmasına sebebiyet verebilecek mümindir.