bugün
- yazarlarin orgazm olurken kurduklari cumleler11
- erkekte en seksi göz rengi hangisidir sorunsalı15
- hiç kavga oluyormu sözlükte12
- güzel kadınların problemli olması15
- jose mourinho41
- 14 haziran 2024 almanya iskoçya maçı18
- memati192331
- kitap okuyan erkek12
- moda iskelesi8
- yurtdışı çıkış harcı8
- iğneye iplik geçiremeyenlerin ioçk'yı eleştirmesi11
- gideon reid morgan jj49
- insan olmaya ceyrek kala13
- hasan can kaya14
- erkeklerin hiç iltifat almaması9
- anın görüntüsü19
- herkes fakirse neden avmler dolu9
- kitapçıya gidip dakikalarca vakit geçiren dallama9
- kürt kızlarının namuslu olduğu gerçeği12
- yazarlardan akıl almak24
- turk kizlarinin rus kizlardan daha guzel olmasi15
- 5 milyon tl verseler fatih ürekle sevişir misiniz16
- kızlar kilolu erkeklerle seksten zevk alırmı30
- istanbul da yaşayan yazarlara soru10
- bazen ekmek arası salça yiyorum9
- hasan can kaya'nın gözaltına alınması9
- türk kızlarının türk erkeklerinden nefret etmesi18
- arap milliyetçiliği24
- yetkili yapsanız da yeter11
- özgür özel8
- epeydir sozluge fotomu atmamis olmam9
- özge özacar'ın memeleri11
- zall'ın yapacağı sözlüğe sokayım sorunsalı10
- tüm sözlük kölemdir25
- manyak olmaya karar verdim12
- magnum un 2 tl olduğu yıllar9
- neden fenerbahçeliyim11
- bamya seven insan20
- memati1923'ün gelişiyle başlayan süreç13
- gideon reid morgan jj silik yesin kampanyası14
- tayyip erdoğan gazilik ünvanını nereden aldı12
- siradansiradisibiri12
- dünyanın en güzel kızlarının olduğu ülkeler17
- travesti ile evlenmenin avantajları10
- ayet ile hadis çelişirse hadisten hüküm alırım14
- artık kadınlardan uzak duruyorum11
- sözlük yazarlarının kaç flörtü var11
- kel kadın olmaması9
- true'ya vurmak isteyen sözlük erkekleri tam liste8
- dinsiz kitapsız kafir ve küresel ıkınma ilişkisi8
fanatik dincilerin müzik günahtır algısının doğal sonucu. güzel olan her şeye karşılar belki de.
herkesin içinde çalması mı gerek illa.
nasıl yok var basbaya. dar görüşlü zihniyetin göremediği gerçektir. her yerde herkese çalacak diye bir kaide de yok ayrıca. güzelliklere ve güzele taraf olmak, çirkinlikleri güzellik diye yutturmak anlamına da gelmez.
musiki güzeldir. ruha hitap eder, nefsani arzuları azdıran cızırtıları, çıstaklarla tımbırtıları ve kulak tırmalayan tepinmeleri müzikle karıştırmak, müzikalite yoksunluğundan ibarettir sadece.
kendini bilen kadınlar, bayağı işlerle uğraşmazlar. zaten piyasada yeteri kadar ---sanatçı--- diye geçinen meşhure vardır. kapalı / örtülü / tesettürlü hanımları da kendinize benzetmeye uğraşmasanız olmaz dimi.
illa ki abazan nefislere, sarhoş masalarına meze mi olacaklardı yani bu mu müzik ?
musiki güzeldir. ruha hitap eder, nefsani arzuları azdıran cızırtıları, çıstaklarla tımbırtıları ve kulak tırmalayan tepinmeleri müzikle karıştırmak, müzikalite yoksunluğundan ibarettir sadece.
kendini bilen kadınlar, bayağı işlerle uğraşmazlar. zaten piyasada yeteri kadar ---sanatçı--- diye geçinen meşhure vardır. kapalı / örtülü / tesettürlü hanımları da kendinize benzetmeye uğraşmasanız olmaz dimi.
illa ki abazan nefislere, sarhoş masalarına meze mi olacaklardı yani bu mu müzik ?
Yalan beyandir.
https://youtu.be/cNwn7Jx_SFk
https://youtu.be/cNwn7Jx_SFk
Müzik aletlerinin bile seksi çağrıştırdığı günümüz türkiye'sinde, çalmamaları daha iyidir.
aynı musikî parçasını dinleyen iki kişiden birisi nefsânî bir his duyarken, diğeri ondan daha ulvî bir mânâ çıkarmaktadır. Meselâ “incecikten bir kar yağar, tozar elif elif diye/Deli gönül abdal olmuş, gezer elif elif diye.” parçasını bir musikî eşliğinde dinleyen iki kişiden birisi “elif”ten Allah’ı hatırlayıp, ilâhî aşkı düşünürken, öbürü zahirî mânâsına bakarak “elif”ten bir kadını hatırlar, mecâzî bir aşk düşünür.
Bir başka misâl: Yunus’un,
“Aşkın aldı benden beni / Bana Seni gerek Seni.
Ben yanarım dünü günü / Bana Seni gerek Seni."
Aşkın şarâbından içem / Mecnûn olup dağa düşem.
Sensin dünü gün endîşem / Bana Seni gerek Seni.”
şiiri, bugün hem ilâhî olarak, hem de türkü olarak söylenmektedir. Şimdi biri burada geçen “aşk”tan ilâhî aşkı düşünürken, diğeri zâhirî mânâsına bakarak mecâzî bir aşkı hatırlar.
imam Gazalî Hazretleri ise (2) musikîyi, haram, mekruh ve mubah olmak üzere üç ana başlık altında inceleyerek şöyle der:
Dünya arzusu ve şehvet hisleri ile dolup taşan kimseler için yalnızca bu duyguları tahrik eden sesler haramdır.
Vakitlerinin çoğunu buna veren, meşguliyeti âdet haline getiren kimse için mekruhtur.
Allah sevgisi ile dolup taşan, duyduğu güzel ses kendisinde yalnızca güzel sıfatları tahrik eden kimse için müstehaptır.
imam Gazalî daha sonra, musikîyi haram kılan şeyin kendisi değil, sonradan ârız olan bazı sebepler olduğunu ifade eder, bunu da şöyle tasnif eder:
"Şarkı söyleyen kadın olur, dinleyen de kadın sesinin şehvetini tahrik edeceğinden korkarsa dinlemek haramdır. Burada haram hükmü müzikten değil, kadının sesinden gelmektedir."
"Şarkı ve türkünün güftesi bozuk, islâm inancına ve ahlâkına aykırı ise, bunu müzikli veya müziksiz söylemek ve dinlemek haramdır."
kaldı ki müzik aleti çalan türbanlı da vardır. https://www.youtube.com/watch?v=ydMLwebM9BA yukarıda tarif edilen duruma uymamakla birlikte nefsimize yenik düştüğümüz doğrudur. Allah ım hepimizi hidayete erdirsin. amin
Bir başka misâl: Yunus’un,
“Aşkın aldı benden beni / Bana Seni gerek Seni.
Ben yanarım dünü günü / Bana Seni gerek Seni."
Aşkın şarâbından içem / Mecnûn olup dağa düşem.
Sensin dünü gün endîşem / Bana Seni gerek Seni.”
şiiri, bugün hem ilâhî olarak, hem de türkü olarak söylenmektedir. Şimdi biri burada geçen “aşk”tan ilâhî aşkı düşünürken, diğeri zâhirî mânâsına bakarak mecâzî bir aşkı hatırlar.
imam Gazalî Hazretleri ise (2) musikîyi, haram, mekruh ve mubah olmak üzere üç ana başlık altında inceleyerek şöyle der:
Dünya arzusu ve şehvet hisleri ile dolup taşan kimseler için yalnızca bu duyguları tahrik eden sesler haramdır.
Vakitlerinin çoğunu buna veren, meşguliyeti âdet haline getiren kimse için mekruhtur.
Allah sevgisi ile dolup taşan, duyduğu güzel ses kendisinde yalnızca güzel sıfatları tahrik eden kimse için müstehaptır.
imam Gazalî daha sonra, musikîyi haram kılan şeyin kendisi değil, sonradan ârız olan bazı sebepler olduğunu ifade eder, bunu da şöyle tasnif eder:
"Şarkı söyleyen kadın olur, dinleyen de kadın sesinin şehvetini tahrik edeceğinden korkarsa dinlemek haramdır. Burada haram hükmü müzikten değil, kadının sesinden gelmektedir."
"Şarkı ve türkünün güftesi bozuk, islâm inancına ve ahlâkına aykırı ise, bunu müzikli veya müziksiz söylemek ve dinlemek haramdır."
kaldı ki müzik aleti çalan türbanlı da vardır. https://www.youtube.com/watch?v=ydMLwebM9BA yukarıda tarif edilen duruma uymamakla birlikte nefsimize yenik düştüğümüz doğrudur. Allah ım hepimizi hidayete erdirsin. amin
Yargılamak için bahane arayan yazar düşüncelerinden bir diğeri buda.
görsel
Haşa.
Haşa.
Nerden biliyosun dünya'yı dolaştında mı bunu öne sürüyorsun.Gayet de var hemde 10 yıldır arkadaşım ve harika çalıyor. Bi taraflarınızdan bişeyler uydurmaya ne kadar yatkın bir zihniyete sahipsiniz.cidden anlayamıyorum sizi.
Brezilyalı metalcidir kendisi.
görsel
görsel
Çünkü kendileri başlı başına müzik aletidir. Özellikle biraz zayıf ve uzun turbanli kızlara bakıldığında tıpkı bağlamaya benzedikleri farkedilecektir.
Şahin k mutlaka kaval çaldırmıştır bu arkadaşlara. E neticede sanatkar adam.
açıkçası ablamda, bende çalıyoruz. müzik eğitimi ana bilim dalında ders alıyorum ve içeriye her girdiğimde biri gelip kimsin, necisin diye soruyor okulda bi tane türbanlı var. mantıken saçma olsa da acı bi gerçek türban taktığı için müzik yaparken garip karşılanıyor insanlar çok fazla yapan olmadığı için.
sözlükteki türbanlıları tespit etme tuzağıdır düşmeyin kardeşlerim:-) .
Benim elektro caldigimi bilmeyen yazar beyanidir. Belki erkegim ama kapaliyim. Hoca kapanabildigin kadar kapan sozluden yuksek alirsin dedi kapandim farz olmasa da evet.
donuzlar donuzlar.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar