bugün

kuran-ı kerim dahilinde müslüman olmayan kişilere karşı edilmiş bütün hakaretleri noktasına virgülüne dokunmadan, müslümanlara sarf etmektir.

bu eyleme maruz kalan müslümanların 'ama dinime saygı duyacaksın banane banane' ağlayışları, durduk yere insanlara hakaret eden bir kitabı bastıkları, dağıttıkları, övdükleri hakikatini değiştirmemektedir.

birisine hakaret edersen, o da sana hakaret eder. bir de bunun üzerine 'ama dinime saygı duycan yeaaa' diz çöküşlerine bulaşmak, yüzsüzlüktür.
(bkz: eksi yemeyi seven rıza)
"o sözlerin sahibi kim" diye soracak olursak iade etmenin mümkün olmadığı cümlelerdir. üstelik orada hakaret değil açık açık tehdit vardır. hem de çok ciddi tehditlerdir bunlar. hafife almaya gelmez.
kur'an'ı okumadan gaza gelmiş veya kur'an'ı kötülemek için içinden bazı ifadeleri cımbızla seçen kur'an düşmanı söylemi örneğidir. "neymiş o hakaretler" dense dişe dokunur bir şey bulamaz, buldukları da ancak islam'a saldırmakta, fitne çıkarmakta ve müslümanlara zulmetmekte zirve yapmış/yapacak kişi ve topluluklara yönelik ve gene de düzeyi bozuk olmayan ifadeler olacaktır. allah kelamı mahalle ağzı zannedilmemelidir.
kuran'ı müslümanlar yazmadığı için anlamsız olan iadedir.*
bu eylemi gerçekleştiren kişiler, misalen bakara-171'de müslüman olmayan kişilere edilen 'hayvan' hakaretini iade edebilirler.

not: 'benim dinim hakaret etmez ki bir kerem' diye bırbır ağlamadan önce, açık kitabınızı okuyun. diz çöküşüne kurban olduklarım.
kur-an'da diğer dinlere veya o dine inananlara hakeret eden kişi, o dinleri de o inananlarıda kendi yarattığı unutulmamalıdır. istediği gibi ileri geri konuşur.
(bkz: aranma kazım)
(bkz: garanti süresi)*
kur'an da ki, kafirlere ve zulmedenlere edilen hakaretler ayn-ı adalettir. yani adaletin bir gereğidir.

müslüman olmayan ve bazen sözde müslüman olanların sıfat bakımından hayvandan daha aşağı olabileceğini söyler.

hayat amacı yeyip,içip,sex yapmak olanlar hayvanlardan daha aşağı bir konumda bulunurlar çünkü hayvanların hiç olmazsa üzüleceği ve kaybedeceği ve ayrılığıda üzüntü duyacağı bir şey yoktur. elemsiz kedersiz yaşar. ama insan tam tersi olarak ayrılıklardan ve lezzetin bir gün bitecek olmasından dolayı üzüntü duyar.demek ki insan hayvandan aşağı bir konuma düşebiliyor.
(bkz: tazminat davası aç o zaman belki alırsın)*
kuran'da bir güruha veya bir kişiye getirilen yorumların yaşanmış hadiseler ve içinde bulunulan durumlardan çıkarılan manalar olduğunu düşünürsek kendini bir yere dahil etmiş kişinin söyleycek laf bulamadğından bende senin dediği durumdur.

(bkz: bebe)
bir kesimi rahatlatacağını düşündüğüm öneri. bir müslülan olarak hepsine talibim. yeter ki arkadaşlar rahatlasın. hepinizi seviyorum.
(bkz: uludağ sözlük şikayet merkezi)