bugün

argo yönünden oldukca gelismis olan türkcedeki hemen hemen tüm küfürlerin kadin anatemali olmasinin yarattigi bir basliktir. birine illa küfür etmek gerekiyorsa, neden kisinin sahsina degil de, onun nezinde anasina yada avradina sövülür, neden olusan olaylarla uzaktan yakindan hic bir alakasi olmayan bu kadinlar cinsel fantazilere alet edilir gibi sorularin yogunlasmasi sonucu ortaya cikan bir durumdur.
(bkz: kadının adı yok)
(bkz: kadinin sesi)
erkek icerikli küfürler de mevcuttur tabi ki,ancak erkeklikten uzaklaştırma kadına yaklaştırma dolayısıyla yine ucu kadına dokunan küfürlerdir bunlar.kadına edilen bir küfür aynı zamanda erkeğin kadına ne cok değer verdiğini gösterebilir *
annesine küfreden adamı 46yerinden bıçakladı.*
karısına küfreden adamın g.tüne şişe soktu.
bunu yapan erkek kadın haklarını savunma amacı gütmemektedir tabi,maksat namusuna laf getirmemektir.kendi sıctığı bokta boğulmaktadır da diyebiliriz.

ikinci bir tespit olaraksa gercek hayatta kadına hasret bırakılan yurdum erkeği küfrederek tatmin olma cabasındadır.

acı bilanco:zamane kızları olarak tabir edebileceğimiz kızlarımız da ,küfürün kadına edildiği gibi, önemli bir bölümü çitten atlar gibi cidden atlamakta ve küfür konusunda erkeklerle yarışmaktadırlar.

üçüncü bir tespitimse kadın kendi başına varolabilecek bir birey olarak değil de erkeğe ait bir öge olarak *kabul edilmekte,kadın da erkeğin önemli bir parçası olduğu için hem başkasının kadınına küfrederek canını yakmaya cabalamakta, hem de kendi parcasına küfür edilmesini hazmedememektedir.*