yanımdaki adama her sinirlendiğimde söylediğim söz.
-dışarı çıkalımmı bebeğim
-hayır evi temizlemekten cnm cıktı dinlenmek istiyorum
-ama bende çalışıyorum yoruluyorum
-adam bi sus ya git de uyu yoruluyorsan uyu sus git!
evlilikte de cok söylenen söz diye duydum...
yatınca da uyuyamadığım için gerçekleştiremediğim şey.
yapacak birşeyler bulamıyorsan, yapabileceğin tek şeydir.
© copyright 2005 - 2026