bugün

seksten sonra erkeğinin gömleğini giyip iki eliyle kahve kupasını tutan kadın.
seksten sonra erkeğin gömleğini üstüne geçiren kadın.
erkeğin boşalması. (bkz: oluyo öyle)
(bkz: filmlerde hep iyilerin kazanması)
(bkz: hollywood)
(bkz: dünyayı hep amerikanın kurtarması)
Hesap ödemeden sofradan kalkmak.
özellikle bilim kurgu filmlerde gördüğümüz, filmin esas oğlanı ve tayfasının, kaçmaya çalışırken, ardından sırayla kapanan kapılardır. esas oğlanımız ve tayfası düşmanların arasından usulca ilerlerken bir anda farkedilirler. ardından durum kötü adama bildirilir ve kötü adam 'tüm çıkışları kapatın' emrini verir. emri gecikmeden uygular kötü adamın yaveri fakat ne hikmetse esas oğlan ve tayfasının güzergahındaki kapılar içten dışa doğru sırayla esas oğlan ve tayfası geçtikçe kapanmaya başlar. en son kapıya gelene kadar pek zorluk çekmeyen tayfa, son kapıda kesinlikle birini geride bırakma tehlikesi atlatır. bu sahneyi her gördüğümde şahsım ' ulan bu gerzekler tüm kapıları aynı anda kapatamıyor mu? ha kapatamıyorsa daha önce bu geri zekalılık nedeniyle 500 defa adam kaçırdılar en dıştaki kapıları kapatıp, adamları göt gibi bıraksalar ya.' düşünmeden edemez.
adamlar gizli bi operasyonda düşmanı susturucu takarak öldürür. susturucuyu ses çıkarmasın diye silaha takarlar ama ne hikmetse aletin işlevi genişler ve öldürülen adam da sanki ona susturucu takılmış gibi ses çıkaramaz.
dünya'yı hep amerikalılar kurtarır.yüksek düzeyde kahramanlık ve cesaret gösterisinde bulunarak. bunlar değilmi aq dünyanın amına koyan zaten.
insan hep kendinde olmayanı hayal edermiş.
(bkz: armegedon)
(bkz: kurtuluş günü)
(bkz: man in black)

hele filmlerin bazı sahneleri vardır, insanlar tac mahalde camilerde ellerini gök yüzüne açar amerikalılara dua ederler, ulan ifrit olurum ya, ölim daha iyi.
baş rol oyuncusu. Hiç anlamam her filmde bi tane var, çok garip.
"ben kestirmeden gidip önlerine çıkacağım."
üniversiteli gençler ıssız bir yere gider. ormanın içinde bir ev olur ve o evde çok kötü şeyler olacaktır. öncesinde sevişme sahneleri olur sonra onlar hep ölür. sadece sevişmeyen 2 kişi kalır hayatta. onlar da evinde sevişsin diye sanırım. seyircinin içinde ukte kalmasın diye düşünüyorlar sankim.
mafya patronunun yanında yeni işe başlayan adamın yükseldikten sonra patronun karısına itelemesi.
en arkada kalan sen öldün!
amerikan polisiye filmlerinin olmazsa olmazı sinirli ve bir o kadarda s.kici amir içeri girer yardımcısına başlar giydirmeye lanet olsun jonathan koca kıçını kaldır ve artık bir işe yara gibi.
polisiye filmlerde görülür genelde.

- sana bi tek soru sorucam.
barmenlerin anaç tavırlar sergilemeleri.
- çok içtiniz, artık içmeseniz..

gerçek hayatla asla bağdaşmaz.
içeriğinde boks konusu olan tüm filmlerde, kahramanın kapşonu kafasına fermuarı boğazına çekip sabah çok erken ya da gece çok geç saatte koşarak terlediği sahnedir.
kapıyı "kim o" demeden açmak.
(bkz: beni tanıdılar sen kaç)
(bkz: siz kaçın ben onları oyalarım)
polis hep olan olduktan sonra gelir.
arabadan inerken ne akla hizmetse kapıyı camı kilitlemek kimsenin aklına gelmez. taksi kullanılıyosa şoföre herhangi bir para verilmez. gerçek hayatta yapılması unutulmayacak şeylerin sürekli unutulması en büyük klişedir.
bir kaç dakika önce sevişme bitmiştir, kadın dogrulsa yada ayağa kalksa çarşafı vücuduna sarar, kimden saklıyorsa.
(bkz: aslında ikimiz birbirimize o kadar benziyoruzki)
(bkz: yaklaşmayın allahıma keserim)
(bkz: yaklaşma uleyn)
(bkz: neden bunu bana daha önceden söylemedin)