bugün

Arayan erkek bakirse haklıdır lakin değilse demir değnekle 14 dikişlik yara açılmalı.
(bkz: aynı tip başlıklardan bıkmak)
daima bakire bayan aranır.
gerdek gecesi defolu olanlar çıkar.
fakat düğün masrafı, mahcubiyet,aile büyükler, felan derken bazı şeylere kılıf aranır.
kızın küçükken ağaçtan düşmesi ,klozete oturunca bozasulması vs.
aylar yıllar geçer. patlak mal kakalanan madur bir numaralı kızlık zarı savunucusu olur.
bakir erkeğin en doğal hakkıdır.
genellikle yurdumun Anadolusunun erkeğinin aradağı kadın tipidir. eylemin layıkıyla yerine getirildiği düşünülmektedir.
(bkz: ararım sessiz gecelerde sevgilim nerde)
(bkz: bekire kız aramak)
olmayacak duaya amin demek gibi bir şeydir. gereksiz bir arayıştır.
(bkz: bizimle calismak ister misiniz)
yanlıştır. önce aşık olmalı ve aşık olunmalı, sonra bakireliği sorgulanmalıdır. duruma ve yaşam şartlarına göre evlenilir.
Bakir olan birisinin kendisine göre kriter olarak seçmesi doğal olan şeydir. Ama bakir olmayan hayvanın bunu kriter edinmesi, gerçekten araştırılmaya değer bir biyoloji projesidir (bkz: eklem bacaklılar) (bkz: kabak götlü afrika dömelgeni)
çölde su aramak.
Feminist görüşün dadandığı minareye kılıf hadisesini tetikleyen düşüncedir. Parayla fuhuş yapan kadınları yılda 1-2 kez ziyaret etmiş, aklı uçkurunda değil işinde gücünde bir adamın bakir olmasını gerektirmeden peşine düşeceği ve bunda da haklı olacağı en tabi düşüncedir. Şimdi sorulması gereken hangi kadın yukarıda tasvir edilen adamın düşüncesiyle bir karşı cinsi yatağına alır? Kadının zihninde bıraktığı etki bedenindekinden çok daha ağırdır bu hadisenin. Bunu alışkanlık haline getirmiş kadını her erkek 100 metreden tanır yaklaşacağı amaç bellidir, bu tanım dışında kalan fakat buna rağmen bakire kalmayı becerememiş kadına da hak ettiği saygı iade edilmelidir.
sen bakir misinki,bakire bayan arıyorsun sorusuna maruz kalmak.
bu devirde evlenmeyi epeyce bir zorlaştıracak beyhude arayıştır.
genellikle ilk evliliklerde aranılan bir kriterdir.

erkeğin yaptığı ikinci evliliklerde örf, gelenek şu bu hikayedir. zaten mantığada terstir. bakirliğini kaybeden erkek bekaretini kaybeden bir kadın alabilir mi? bu mu olayımız. ya da boşanan bir kadın ilelebet evlenemez mi? hangisi.
(bkz: evlenirken bakir erkek aramak)
kızları oral-anal takılıp bekaretine dokundurmamaya itmek.
(bkz: hangi yüzyılda yaşıyoruz !)
tek kelimeyle sapıklıktır. evet bu bir saplantıdır. bakire kadın istemek kan görmek bundan haz almak bir çok şeyin çağrışımından yola çıkar. psikanalizciler bu durumu çok güzel açıklarlar. böyle saplantısı olan insanlardan uzak durmak gerekir. bakirelik namusun göstergesi değildir.
ne yapacaktık? kafamın girme potansiyiline sahip karıya nikah mı basacaktım? yoksa hala altı farklı bekaretini korumayı başarmış birine mi nikah basacaktık. yüzyılı, çağı sittir edin. bekaret olmazsa olmazdır. olmazsa gavatlığa giriş dersini başarıyla geçtiniz demektir.
(bkz: vajinayla evlenen insan)
saçma bir arayıştır. bir insan kendisinde olmayan bir şeyi karşı taraftan istememelidir.
çıktığı bütün kızların kendisine vermesini isteyen zihniyetin gerdek gecesinin sabahında ilk iş olarak çarşafta kan arayacak kadar şuursuz oldukları içler acısı durum.**
cehaletin tavan yaptığı düşünce sistemidir. ayrıca evlenmeden evvel mutlaka cinsel tecrübe arayan ama evlendikleri kızın mutlaka bakire olmasını isteyen acınası erkek zihniyetidir.
kadın erkeğe parası yüzünden geliyorsa bende paramla elde ettiğim şeyin sıfır, el değmemiş olanını isterim. parası olup bakire arayan erkek, parasıyla rezil olmak istemeyen erkektir. örneğin aldığım araba sıfırsa, aldığım kadın niye ikinci el olsun amk.