bugün

uludağ sözlük yazar kişisidir.

gotchaaa...

bak geliyor da hiç haber de vermiyor bak.

tipe bak.

gel lan buraya.

hadi yaz çiz bakalım.
bence dunyanin gelmis gecmis en iyi yazari. hadi beni yorumlayalim.
aldığı nick i beğenmesemde entrylerini beğendiğim yazar.
k*rdistan denen mağarayı kuracakmış yazık. güldürdü.
(bkz: al abi eşek si*)
ben kuracagim diye bir sey dedim mi? cevap veriyorum; yoo.
yeni pkklı trolümüz. yaşı muhtemelen 15.
tek başınayken sesi çıkmayan toplanınca aslan kesilen malum etnik döküntülerden.
yok kanka, almayayim. ahahahahahahha. https://m.youtube.com/?q=...9Fiz#/watch?v=a4GEzLc8oC8
sevdiğim takip ettiğim bir yazar.
Bomboş velet yazar ayrıca pkkcı en nefret edilesi insanımsı.
Liseli liseli.
lisedeyken düşünebilen yazar. Umarım sınavı iyi geçmiştir.
liseli degil, gecen cumadan itibaren 'lise mezunu' yazardir.
30 yıldır milleti kene gibi emen pkkyı savunan kişilik.

modlara duyurulur,biz fenere laf atınca çaylak yapıyorsunuz,adam pkkyı savunuyor pkkyı..
son yedigi bir aylik caylaklik doneminden sonra 10 gunluk bir caylaklik donemini daha atlatan, yikilmayip ayakta kalan yazar gibi yazar.

(bkz: baskılar bizi yıldıramaz)
(bkz: on birinci nesil silik)
© copyright 2005 - 2026