bugün

her hangi bir yerde, bir alışverişte, otobüste, yolda vs başka insanların ilişkilerine diyaloglarına, sevgi veya öfke ifade eden tavırlarına tanıklık yapma halidir.
kısa bir anlığına o hayata izleyici olarak katılır, istemsizce yorumlar yaparsınız.
bu gibi hallerin oluşması için her hangi bir uyaranın, farklı bir durumun olması gerekir.

fasıl olan bir yerde yemekteyken gözlemlediğim yaşlı çift gibi;
kadın ve adam karşı karşıya otumuşlar yemeklerini yiyip içkilerini içiyorlar. adam bütün gece aralık vermeden başı önüne eğik biçimde ağır ağır yemeğini yedi. kadın ise tüm şarkılara coşkun bir biçimde eşlik etti, efkarla eşinin yüzüne bakarak şarkılar söyledi, arada gaza gelip tef çaldı, şerefe kadehler kaldırdı ama kendi kendine...

adamın oradaki varlığının kadın ile hiç ilgisi yoktu sanki. adam tek başına gelmiş ve tanımadığı bir kadının karşısına oturmuş gibiydi. ve bu çift yalnız olduğu için kadının adamdaki bu durgunlukla tezat oluşturan canlılığı çok çarpıcıydı.

uzun yıllardır evli olan bir çiftti muhtemelen, belli ki dışarı çıkmayı isteyen kişi kadın, adam da kırmamış getirmiş. işte tam burada bu nasıl bir birlikte yalnızlık diye düşünmeden edemiyor insan. bana ne, bize ne, ama ister istemez izliyor ve fikir yürütüyorsun. gidip kadına katılmak onunla birlikte eğlenmek istedik. sadece istemekle kaldık...
(bkz: ayıp)
telefonun * frekansının,hattının karışması neticesinde karşısınızda size "özel" dertlerini anlatan bir kişi duyduğunuz an.
(bkz: cep telefonu mesajlarına gizlice bakmak)
potansiyel film adı.

film açıklaması:

bir röntgencinin hatıra defterinden alıntılanan anların tecimsel kaygılar güdülmeden beyaz perdeye aktarılmasından doğan, yeni nesil yönetmenlerden dürbün çokbakar'ın yeni filmi.