bugün

entry'ler (340)

do kwon

Terra luna’nın ceo’su.

Luna ve ust (1 dolara stabil coin) algoritmik arz ayarlamasını bulan deha(!)

Son olarak ust stake’te %20 faiz vermiş asrın müceddidi.

4 gün önce yüzbinlerce kişinin yıllarca yaptığı birikimlerinin yok olmasına sebep oldu amın oğlu.

ust’nin 1$‘A sabitlenmesi adına ust ve luna arz ve yakımını duruma göre belirleyen bir algoritma kurgulamıştı.

2 fon şirketi piyasadan birkaç milyar dolarlık btc toplayıp bununla ust alıyor. (Hatta önemli bölümünü borsadan değil direk terra luna fonundan temin ediyor)

Bir süre ellerinde tuttukları ust’ler çılgınca piyasaya sürmeye başlıyorlar. Ust 70 sente kadar inince panik başlıyor. Bu arada bu 2 fon arka planda btc shortlamışlar. Yani aldıkları btc aslında borç.

Ust düştükçe algoritma çılgınca luna basmaya başlıyor ki, 600 milyon dolaşım arzı olan luna 3 günün sonunda 6,5 trilyon arza ulaştı. %99,95 değer kaybı yaşadı ve buna rağmen ust 1$‘A dönemedi, dönemedikçe elinde ust bulunan herkes çılgınca satmaya devam etti ve ust iyice düştü. Keza luna da düştü. işler çığrından çıktı ve 3 günün sonunda luna ve ust holderların birikimleri yok oldu.

Abd faiz kararları nedeniyle düşmekte olan btc, Piyasadaki bütün hacim ust ve luna’ya çekilince daha da düştü. Üzerine, stabil coin’lere bile güvenilemeyeceğinin anlaşılması fiyatları iyice düşürdü.

Bu arada btc’yi shortlayan 2 fon ilk etaptaki ust satıcıları olduğundan ust’den ettikleri makul zararı çok daha ucuza aldıkları btc ile kapatıp parsayı toplayıp gittiler. Adamlar btc shortlamak için koca bir luna komünitesini yok ettiler. Piyasayı da sikip attılar.

Bu do kwon denilen sik kafası, panik esnasında 6,5 trilyon luna basmış zeka pırıltısı, bugün itibariyle kendinden beklenir bir planla çıkıp geldi; piyasaya yeni isimle luna çıkartacak, ust ile algoritmik bağı kesecek, düşüşten önce cüzdanında luna bulunanlara yeni luna’dan airdrop verecek. O da %10 zararı karşılayacak kadar. Sonrasına bakıcaz, demeye getiriyor. Mottosu da, luna ust’den fazlasıdır’mış.

Aklı selim olanlar; fonlardaki nakitle küçük yatırımcıdan başlayarak eski luna ve ust sahiplerinin zararını tazmin et, sonra hiperenflasyona sebep 6,5 trilyon luna’yı yak, diyorlar. Ki, eski luna sahiplerinin %10’u (balinalar) total arzın %82 sine sahipmiş. %90 lık kesim sadece %18’in sahibi ama bu kişiler için bu paralar hayati öneme sahip. 1,4 milyar dolarla %95 luna sahibinin zararını olduğu gibi tazmin etmek mümkün. Bunu yaptıktan sonra luna yakmak zaten önemli ölçüde balinaların zararını da kendiliğinden tazmin edecek, kalan %3-4 için teminat vermek mümkün. Kaldı ki, balinalar için de en mantıklı olan luna foundation’ın eski güvenini bu şekilde kazanmasından geçiyor, onların kabul etmesi de çok muhtemel. cz ve vitalik de bunu destekliyor ama yok, bu do kwon denilen sik kafası laftan anlamıyor. Ya da dolandırıcılığın bizzat içinde kendisi.

Şahsen ben luna tutmuyordum ama 3 gündür izliyorum olan biteni. işler çok karıştı.

fuckbuddy lerle köprüleri atmak

Benim artık fakbadilerim yok, demek istemiştim :’(

güzel kadınları görmezden gelmek

ilgi çekmeye sebep olur. Ki, bunu uzun zamandır ilgi duyduğum bir kadına karşı taktik olarak yaptığımı hatırlamıyorum ama ona rağmen ilgi çekme sonucu doğuruyor.

Örneğin spor salonunda baya seksi bir hatunla yaşadım son olarak. Set arasına girmek istedi, olur, dedim. Ben triceps çalışıyorum, bu sırt çalışacak. Mekanizmanın indir kaldırını ben yaparım diye umuyordu ki, hiç oralı olmadım. Sen girdin benim sete, bi zahmet kendi hareketin için gerekli ayarlamayı kendin yap ve aparatını kendin tak. Öyle bekliyor. “Sete girmeyeceksen ben devam edeyim” deyince işin başa düştüğünü idrak etti nihayet.

Benim ağırlık hareketleri bitti orada, akabinde yerlerde anlanmaya gittim. (Karın çalışması da deniyor halk arasında ahsjaj)

Gördüğüm kadarıyla kıza salonda ilgi top seviyede. Herkes bi inceden kesiyor, kız da farkında. Ben mat üstünde cebelleşirken geldi yanıma serdi matını, “burada çalışabilir miyim” dedi. “Benim için problem yok” dedim. Bir 5 dakika sonra dinlenme esnasında “Ne zamandır geliyorsun salona” diye sordu. “Zaman zaman geliyorum” dedim. Diyalog son buldu. Sonraki günler selam vermeye başladı. Başka bir gün bir hareketi sordu. “Ben amatörüm, kendi hareketlerimi biliyorum sadece, hocalar var bak, onlar bilir” dedim. (Gerçi bunu geçiştirmek amacıyla söylemedim, kadınların çalışma stillerini hakikaten bilmiyorum) “sağol ya, çok yardımcı oldun” dedi. “Hiç önemli değil, bak şu kırmızı tişörtlüler hoca” dedim. Giderken bir söylendi.

Bütün salonun ağzının suyunu akıttığı ve kimseyle muhatap olmayan bir hatunun benim tipimde (uruk hai kökenliyim) biriyle bu denli iletişim çabasındaki dinamiği anlamak zor olmasa gerek. izahtan vareste.

Diyesim; Arz-talep dengesi sosyal ortamlarda kendiliğinden kurulur. Seksi hatun arzının az olduğu yerde hatun kıymetlenir. Ağzının suyunu akıtan sporcu erkek arzının fazla olduğu ortamda bu erkek tipi devalüe olur. (Ne kadar kaslı ve estetik olursan olsun)

Bu tür bir piyasa, hatunda kendi değerine yönelik ciddi bir yanılsamaya (değerini çok yüksekte görmeye) sebep olur. O nedenle spor salonunda herhangi bir hatuna yürümek çift yönlü negatif etkiye sebep olur. Birincisi, sıradanlaşarak değer kaybetmek ve şansını azaltmak. ikincisi, kendini haddinden çok fazla değerli gören hatunla muhatap olmak.

Bu nedenle spor salonunda herhangi bir hatuna ilgi duymanın efor ve zaman maliyeti her zaman yüksektir. O yüzden salonlarda sadece spor yapalım. Tşkr.

fuckbuddy lerle köprüleri atmak

Bir de fuckbuddy’le asgari ilgilenme miktarı var ki, o bile köprü atmaya yeter bazen.

Olayın mantığı sırf seks olmasına rağmen kadın kısmının kendini kötü hissetmeyeceği miktar ilgiye ve vakit geçirmeye ihtiyacı var. Hadi onu sağladın, bu sefer olayın duygusal boyuta kayması riski beliriyor ufukta.

Sevgililik daha iyi lan! (Aydınlanma)

fuckbuddy lerle köprüleri atmak

Sağlıklı bir zihin ve düzenli bir hayat için güzel bir karar.

Gel gör ki, libido tavan yaptığı anlarda pişmanlık yaratır.

Geri adım atsan bir dünya kinaye, laf sokma, yokuşa sürme. Seks için çekilecek dert değil. (Hatta şu ana kadar engellenmeme sebebi sırf adım atılınca bloklanmak için bile olabilir.)

Beri yandan yenisi için bir sürü girizgah, lojistik, planlama vs. Üstüne, huyunu suyunu öğren; bir dünya efor. Yine, seks için çekilecek dert değil.

Erkeğin ömrü seks için çile çekmeyle geçiyor amk!

boğulan kişiyi yüzüne su döküp uyandırmak

Bir keresinde arkadaşlarla birini boğulmaktan kurtardığımızda farklı bir yöntemle hayata döndürdük.

Zira, bizim tarafımızdan kurtarılmak, adam için oksijensiz kalmaktan daha komplike sorunlara neden oldu.

Bu amcık içip içip havuza girmiş. Biz de arkadaşlarla havuzun boylamayan tarafında muhabbet ediyoruz. O ara arkadaşın ayağına bir şey takıldı, baktık tabanda biri yüzükoyun yatıyor. Dedik, ellemeyelim adam yüzüyor. Ama baktık ki, yüzmüyor, baya tabanda yüzüstü yatmış kestiriyor herif.

Kısa bir istişareden sonra adamın boğulmakta olduğuna karar verdik. 2 arkadaş hızlıca tabana dalarken ben de havuzdan çıkıp kenarda adamı çıkarmak üzere konumlandım. Her şey planlandığımız gibi gidiyordu. Arkadaşlar adamı yüzeye çıkartıp bana doğru getirmeye başladılar, havuzun içindekiler ve dışarıda şezlonglarda, masalarda falan oturanlar bu kurtarma operasyonuna dikkat kesildi. Adam arkadaşların kollarında bilinçsiz şekilde bana yaklaşıyor, ben de hafif eğilerek onu havuz dışına çekmeye hazırlanıyordum. birkaç saniye süren bu sekansın akabinde adamla kavuştuk.

Hemen adamı iki kolundan tutup kendime çekmeye başladım ki, adamın fiilen ölü gibi davrandığını fark etttim! Beklenen buydu, olması gereken buydu ama o anda ben, kollarından kavranan bir insanın bütün vücudunun kendini salıvermiş haline göre planlama yapmadığımı fark ettim. insan bir çaba gösterir, az diri durur, di mi? Dahası, adamın kollarının kaygan olabileceği gibi küçük bir ayrıntıyı da atlamışım. Nitekim adam elimden kayıp gafasını beton zemine çat diye vurdu amk! Gafası zeminle öyle bir kavuştu ki, çıkan ses o anda beni izlemekte olan onlarca kişinin ürperip premier lig maçlarındaki gibi “ovvff” nidasına sebebiyet verdi. Milletin kanı dondu resmen. Ben tabi böyle bir durumda soğuk kanlılığımı yitirmedim çünkü buz kestim amk. Bıraktım adamı öylece. “Bu artık kurtulmaz” diye içimden geçirdiğim sırada (bu duygu ne kadar sürdü bilmiyorum) adamı benim önümden alıp ilk müdahaleyi falan yaptılar. Sanki az önce adamı betona düşüren ben değilmişim gibi ellerim belimde öylece izliyorum olan biteni. Dışarıdan bakan, “Benim görevim havuzdan çıkarmaktı kardeşim, gerisi beni bağlamaz” dermiş gibi bir rahatlık görmüştür. Halbuki benim bilinç yok o ara.

Neyse bu pezevenk kalp masajına bi 5 dakka sonra tepki verip kusunca anlaşıldı alkollü olduğu. Bir süre sonra titremeye başlayınca “bu ölmez” diye düşündüğümü hatırlıyorum. Sonra bi doktor bana kafasını ne kadar yüksekten çarptığını sordu, anlattım. Her ihtimale karşı müşahade için hastaneye gönderdiler. Adam boğulmaktan kurtulmakla kalmadı, kurtarılırken bile ebesinin sikilebileceğine dair unutmayacağı bir ders almış oldu. Bir daha alkollü havuza girmez kanaatindeyim.

cz 75 b

Sürekli olarak alıp almama eşiğinde geziyorum. Aşırı stabil, seri, mekanizması oturaklı bir silah ama gel gör ki, emniyet mandalı sadece horoz kuruluyken işe yarıyor. Horoz kurulmadan, yani sürgüye kurşun vermeden emniyet kapatıp beline takamıyorsun. Maksat, Ani bi durumda silahı çekip emniyeti indirdin mi sürgüde kurşun hazır olsun. (Mafya üyeleri için pek kullanışlı olsa gerek) Sürgüye kurşun vermeden belime takayım diyorsan da emniyet mandalı bir halta yaramıyor. Belinde emniyet mandalı açık silahla gezmek sıkıntı, hele de horoz tetik kurulu şekilde gezmek daha büyük sıkıntı. Emniyet mandalını kapamayı unutsan bir an yere falan düşsen kendini vurmak işten değil.

Muadili beretta 92 fs inox. Bunda güvenlik gayet iyi. Emniyet mandalı doğrudan iğne takımını hareket ettirdiğinden hataya imkan tanımıyor. Gel gör ki, onda da bi cz havası yok. Sig falan zaten hepten fiyatlandı.

Hasılı, yerliye bir süre daha devam.

yazarların favori ilkel silahları

Sig sauer p226.

kaba erkek

Arkadaşlar asalet soy mensubiyetiyle alakalı bir şey. Aileniz 15-16’ncı yüzyıl öncesi kökleri olan (türkiye dışından) aristokrasinin devamı değilse anadolu insanından asil çıkma olasılığı yok. (osmanlı kendi dışında herhangi bir hanedanın filizlenmesine yol vermediği gibi son asili topuklarını götüne vura vura ingiliz zırhlısına bindi, geride kalanlar da ev yapımı bal satıyordu en son)

Kabalıktan beri olmak ne yazık ki sizi asil kılmıyor, uyandırmış olayım.

bebeklerin yetişkin boyda doğması

Özellikle anne için baya tehlikeli olurdu.

bass diyince aklına gitar gelen müzik fakiri

Müzik ilk 17 sırada bile aklıma gelmedi, öyle söyleyeyim.

sözlükte kız olduğunu belli etmek

Sözlüğün bizzat kendisi, kuruluşundan beri sosyal medyadır. Sözlüklerin üzerinde mutabık olunan kutsal bir amacı yoktur, 1999’dan beri de hiç olmamıştır. Bilgi ve fikir alışverişi yapmak isteyen yapar, istemeyen yapmaz. Sözlüğün ruhu diye bir şey de yoktur. Bunların tamamı zırvalık. Ama sözlükler var olduğu günden beri sözlüğe kendince misyon yükleyip bunu sikimsonik naif bir ton ve uhrevi bir havayla millete dayatmaya çalışan tipler hep oldu ve yazık ki olacak gibi. Sözlük konsepti dahilinde mefkure gibi kaim kılınmaya çalışılan her ne varsa ta amına koyayım. Bu bağlamda cinsiyet belirtmenin ya da belirtmemenin aykırı düştüğü hiçbir şey yoktur.

kadını götüne zeytinyağıyla masaj yapmak

Olm bu ne saçma bir şey lan! Cinsel eğitimsizliğin nirvanası resmen. Kekikle de ovun oldu olacak ahskala

köpeksiz sokaklar istiyoruz

Kesinlikle katılıyorum. +1000

Sikko duyar kasan ibneler bir zahmet köpek çete üyelerinden birkaç tanesini evinde besleyip ağızlıkla dışarıda gezdirsinler. Amk hem bir şeye faydaları yok hem zır zır kafa ütülüyorlar. Mülteci savunan foncular gibi, bunlar da anca köpek saldırısından tedirgin olana bikbik etsinler. Lan gece arabadan inip apartmana varana kadar sağımı solumu kollamaktan gına geldi. Sürekli bir havlama, hırlama…Resmen her geçen gün adım adım çemberi daraltıyorlar. Sırf bu yüzden silah almayı ciddi ciddi düşünür oldum.

Ayrıca biz insanların onların doğal yaşamını taciz ettiğimiz için sokağa düştükleri falan da yok. Sikerim klişenizi. Buralar hep tarlaydı o zaman köpek möpek yoktu. Sizin gibi götler sokak hayvanlarına sürekli besin sağladıkları için köpek üremesi önlenemez şekilde artıyor. Bunu da o hayvanlara iyilik zannediyorsunuz. Sokak köpeği diye bir kavram yoktur.

çalışmak için arabistan a gitmek

Garip amk ya!

Çok eski arkasaşım inşaat mühendisi olması hasebiyle 3-4 senedir arabistan çöllerinde takılıyor. Evli, çocuk sahibi bu adam. Onca yıllık tecrübeye rağmen türkiye’de kıt kanaat geçinirken yabancı bir şirketin bilmem ne porjesinden teklif alıp gitti. 75 günde mi ne bi 15 gün geliyor. Dolarla maaş aldığından maddi durumu baya baya iyi hale geldi ama çocuğunu göremiyor.

Adam bildiğin çölde amk, siktimin ekonomik şartları yüzünden böyle şeyler oluyor. Bir yere bağlayacaktım da unuttum şimdi.

özel mesajlara cevap vermemek

Ben erkeklere cevap vermiyorum, prensip olarak.

Hayır, bi düşün; ben senle neden konuşmak isteyeyim olm?

Mesaj gelince şöyle bi bakıyorum; siyaset, din, futbol, sikko trollük… hemen burockluyorum.

Ama kız kısmı öyle değil, saçma sapan konuşuyorum hala anlam vermeye çalışıyor.

fenerbahçenin 5 yıldızı armasına koyması

görsel

fenerbahçenin 5 yıldızı armasına koyması

General harrington kupası da kendi başına 7 yıldız eder, 12 yıldız taksınlar, yakışır aahajaksl

yusuf aslan

Bu sözümona vatanperverlerin 68 kuşağı eleştirirken tutundukları banka soygunu muhabbeti çok eğlenceli.

Kapitalist düzen bile kovboy filmlerinde en vahim suçlu olarak lanse ettiği banka soyguncularına bu kadar kin beslemedi, bu kadar diş bilemedi amk.

Banka mı soymuşlar?

Bence çok kötü bir şey. Neden? Çünkü en başta bu bir suç.

Hayır yani, anayasal düzene karşıtlık ithamlarını falan es geçip olaya salt ceza hukuku açısından baksak dahi suç kapsamına girecek zilyon eylemi olan adamlara dönüp dolanıp sermayeye zarar verme üzerinden eleştiri getirmek nasıl bir bilinçaltının eseri acaba?

hadi gittin onca eylem yaptın ama banka aga ya! insanın bir kutsalı olur. Hiçbir şeye saygın yoksa likiditeye bari saygın olsun. Yazık, gerçekten yazık! Devrimcilik bu değil.

tanım yerine üst tarafa yazan salak yazar

Sahibi dahil Kimsenin ipinde kuşağında olmayan Siktir boktan bir sözlükte yine kimsenin dıngılında olmayan 3-5 malca kurala tapınarak kimlik edinmeye çalışanları siklememesi gereken yazardır. Kafasına göre takılmaya devam etmeli.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.