bugün

1
19741978197419785 yıl önce
aboskal
Sanırım bir yazar. https://m.uludagsozluk.com/e/41511726/ Ajax ın katbetmesine yahudiler kaybetti demiş ve sevinmiş birde eklemiş "ingilizleri de sevmem ama" diye. Tottenham ingiltere de yahudilerin takımı olarak anılır ve bilinir. Selamlar.
S
sifrem12346 yıl önce
aboskal
Sanırım bir yazar. https://m.uludagsozluk.com/e/41511726/ Ajax ın katbetmesine yahudiler kaybetti demiş ve sevinmiş birde eklemiş "ingilizleri de sevmem ama" diye. Tottenham ingiltere de yahudilerin takımı olarak anılır ve bilinir. Selamlar.
0 0 7
0 0 76 yıl önce
aboskal
Sanırım bir yazar. https://m.uludagsozluk.com/e/41511726/ Ajax ın katbetmesine yahudiler kaybetti demiş ve sevinmiş birde eklemiş "ingilizleri de sevmem ama" diye. Tottenham ingiltere de yahudilerin takımı olarak anılır ve bilinir. Selamlar.
B
b e n d e n a d a m o l m a z6 yıl önce
aboskal
Sanırım bir yazar. https://m.uludagsozluk.com/e/41511726/ Ajax ın katbetmesine yahudiler kaybetti demiş ve sevinmiş birde eklemiş "ingilizleri de sevmem ama" diye. Tottenham ingiltere de yahudilerin takımı olarak anılır ve bilinir. Selamlar.
© copyright 2005 - 2026