bugün

ayhan atalay

az önce telegol programına bağlanmış, söylediklerinden bir anda çark etmiş, fenerbahçe camiasından özür dilemiştir. ben özümde iyi bir insanım, neden böyle konuştum anlamadım tarzı şeyler söylemiştir. gerçekten çok ilginç bir insan...
© copyright 2005 - 2026