bugün

recife

öne geçtikleri maçta, 1-1 berabere kalıp milyonları uçurmuş ve biz iddaa severleri yıkmıştır. ah be moderatör abim içim yanıyor be nasıl subjektif olmasın bu entry.

amına koyayım recife e mi..

(bkz: iddaa)
© copyright 2005 - 2026