bugün

uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi

yani arkadaşlar ne oluyooooo?

gerçekten bu kadar mı ilgiye ve kabul görmeye muhtacız ya? Instagram topluluğu kalabalık ve kendimizi göstermek açısından ve popülerlik açısından bizi buradaki kadar iyi gösteremeyeceği için mi burayı Instagram haline getirmeyi tercih ettik...

yapmayın arkadaşlar, gelin el ele verelim ve tedavi görelim.

Bu arada yeri gelmişken fotoğrafımı görmeyenler için linkini şuraya bırakıyorum. bazı kıskançlar ben attıktan sonra fotoğrafını paylaştığı için görmemiş olabilirsiniz askolar

https://m.uludagsozluk.com/e/48000184/
© copyright 2005 - 2026