bugün
- 33 yaşında olmak4
- genç görünmeye çalışmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sıcaktan ağlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- whynot2
- deniz göktaş4
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- bir şeyin adını koyamamak2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- hootsuite2
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlüğün kırbacı3
- içtim şarabı13
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- meksikalı batman2
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- kadir inanır22
- erkekler neden erken ölür4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- arşivlenmesi gereken resimler2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- aşure yapan sözlük kızları7
- tamar tanrıyar2
- günün şiiri6
- 1 kilometrelik gökdelen2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- sophia osako3
- true'nun çaylak olması16
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- owner of a lonely heart2
akp nin bir gönül birliği olduğu kadar çıkar birliği de olduğu gözönünde bulundurulduğunda akp den nemalanan kesime gözdağı verilmiştir.
şöyle açıklayayım. ülkede milli görüş geleneğindne gelen muhafazakar olan %20'lik kemik bir seçmen kitlesi olduğunu varsayalım. "e o zaman geri kalan %30 ne?" derseniz eski ülkücü, solcu, liberal, herhangi bir görüşe bağlı olmamakla birlikte chp / mhp / eski tip siyasetten bıkmış seçmen, işleri tıkırında oldukça akp ye yönelen, cemaatçi olmamakla birlikte muhafazakar olan vs...
kemik gruba sonradan iliştirilen bu grubu bir arada tutan şey düne kadar "çıkar birliği" idi.
bugün ise buna "korku birliği" eklendi.
son gezi parkı olayları sonrası rte nin "benim sayemde daha da zengnleştiniz. şimdi beni satarsanız sizi yakarım" türü mesajları hep bundan.
bu arada akp ye faydaları dedik ama akp ye çok önemli bir zararı da oldu bu gösterilerin.
rte nin karizması çizildi!
bugüne kadar ya korkutarak ya da satın alınarak susturuldu muhalif kesimler.
bir grup genç; muhalif partilerin, bilimum bürokrasinin, yargının, üniversitelerin, medyanın, iş adamlarının, ordunun yapamadığını yaptı.
korku imparatorluğunu yıktı.
bundan sonra şiddetten uzak demokatik tepkilerin daha fazla verilmesinin önünü açtılar.
rte nin karizmasının çizildiği kendi seçmeni tarafından bile anlaşıldı.
bugün mitinglerde "dik dur ezilme bu millet seninle" diye boşuna bağırmıyorlar.
bu neden mi bu kadar önemli? bizde siyasal sisteme oy verilmez. parti liderine oy verilir. ondan siz bakmayın demokrasi dediğimize aslında 4 kişinin (halijazırda mecliste bulunan 4 parti lideri) görüşleri önce tüm meclisi, sonra ülke kadarini belirler.
rte düne kadar "güçlü liderdi". bugün "halkın kendini destek çıkmak zorunda hissettiği lider" konumuna düştü.
bakalım rte bundan da bir "mağduriyet" yaratıp sıyrılabilecek mi?
şöyle açıklayayım. ülkede milli görüş geleneğindne gelen muhafazakar olan %20'lik kemik bir seçmen kitlesi olduğunu varsayalım. "e o zaman geri kalan %30 ne?" derseniz eski ülkücü, solcu, liberal, herhangi bir görüşe bağlı olmamakla birlikte chp / mhp / eski tip siyasetten bıkmış seçmen, işleri tıkırında oldukça akp ye yönelen, cemaatçi olmamakla birlikte muhafazakar olan vs...
kemik gruba sonradan iliştirilen bu grubu bir arada tutan şey düne kadar "çıkar birliği" idi.
bugün ise buna "korku birliği" eklendi.
son gezi parkı olayları sonrası rte nin "benim sayemde daha da zengnleştiniz. şimdi beni satarsanız sizi yakarım" türü mesajları hep bundan.
bu arada akp ye faydaları dedik ama akp ye çok önemli bir zararı da oldu bu gösterilerin.
rte nin karizması çizildi!
bugüne kadar ya korkutarak ya da satın alınarak susturuldu muhalif kesimler.
bir grup genç; muhalif partilerin, bilimum bürokrasinin, yargının, üniversitelerin, medyanın, iş adamlarının, ordunun yapamadığını yaptı.
korku imparatorluğunu yıktı.
bundan sonra şiddetten uzak demokatik tepkilerin daha fazla verilmesinin önünü açtılar.
rte nin karizmasının çizildiği kendi seçmeni tarafından bile anlaşıldı.
bugün mitinglerde "dik dur ezilme bu millet seninle" diye boşuna bağırmıyorlar.
bu neden mi bu kadar önemli? bizde siyasal sisteme oy verilmez. parti liderine oy verilir. ondan siz bakmayın demokrasi dediğimize aslında 4 kişinin (halijazırda mecliste bulunan 4 parti lideri) görüşleri önce tüm meclisi, sonra ülke kadarini belirler.
rte düne kadar "güçlü liderdi". bugün "halkın kendini destek çıkmak zorunda hissettiği lider" konumuna düştü.
bakalım rte bundan da bir "mağduriyet" yaratıp sıyrılabilecek mi?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar