evlilik

kendisine antartika gibi soğuk olduğum kurum. çevrede gördüğüm ve duyduklarıma bakarsam vede peygamber efendimizin hadislerine bence bu iş bana göre değildir ama yinede doğru insanı bulursam * evlenmem sadece buldum diye sevinirim o kadar.

(bkz: ölüm sadece başlangıçtır)
© copyright 2005 - 2026