bugün

yeşilçam'daki birçok filmde görülen sahnelerdir.eğer dayağı bir topluluk atıyorsa adamı ortalarına alırlar ve sırayla vurmaya başlarlar.sırası gelen adam bir iki darbeden sonra adamı sağındakiyle paylaşır. genellikle soldan sağa doğru çevirirler adamı.
bir başka yeşilçam bombasıda dövdüğün adama vurduğun anda çıkan sestir. mübarek sanki adama değil de kapıya vurur.
"apuah" şeklinde yumruk efektlerinin varolduğu filmler.
benzer bir başlık için;
(bkz: turk filmlerindeki klise hikayeler)
bo$rol kahramanı, bir grubu dövüyorsa, adamlar teker teker gelirler. hepsi dalsa çökertecekler denyoyu ama yok "senaryo i$lemeli oğlum" zihniyetindedir bunlar.
ses efektlerinin kaydığı a-senkronize sahnelerdir.
tam dayaklıktır.
genellikle basrollerini cüneyt arkin ve isimsiz figuran kahramanlarin bulundugu sahnelerdir.cüneyt abi genellikle elinde siyah eldiven sportif takilirken bu figuranlar 70 li yillarda eskiciden güc bela aldiklari kravati kücük takim elbiseleri vardir.cüneyt abi pua pua diye vururken bu garibanlar eleri illaki yukarda 180 derece dönerler ve illaki bir yere carpip(duvar,masa)düserler.
kadir inanırın anadol la dövüldüğü bir sahne var ki akıllara zarar. filmin adını hatırlamıyorum ama saydım araba çarptıktan sonra 6 kez ayağa kalkıyor ve kaçmak yerine o da arabayla savaşmaya çalışıyor 7. çarpmada sonunda adam da vazgeçince kadir abimiz yere düşüyor çenesinde birazcık kan, sadece bayılıyor.