bugün

An itibarıyla tekrar ve tekrar dinlediğim Chase Atlantic şarkısıdır. Ayrıca tekrar motosiklet sürerken ilk dinleyeceğim şarkı olacak muhtemelen.

"I've been in a rage and I'm headed your way
With the devil on my fucking shoulder".
herşeyi ciddiye alanların uzak durması gereken yazar. inş herşeyi dogru yazmışımdır.
© copyright 2005 - 2026