bugün

Undead Labs, uzun bir sorun listesini ele alarak State of Decay 2 için 20GB'lik bir yama ekledi. Birçok yorum, lehçe ve hataların, aksaklıkların ve çökmelerin olağan dışı sıklığının eksikliğine sebep oldu. Bazıları sinir bozucu olmaktan daha eğlenceli olsa da, çoğunluk deneyimi büyük ölçüde engelliyor. Co-op dahil olmak üzere birçok oyuncu için çalışmak zordu.

Geliştirici Undead Labs, oyunun başlangıcından bu yana hafta sonu piyasaya sürülen ilk yama üzerinde çalışıyor. 20GB'lık yamada, çarpışmalarla birlikte mütevazı bir düzeltme listesi var ve dikkatlerin çoğunu paylaşıyor. State of Decay 2 için düzeltme listesi:

Oynama
[-]Bombalar artık karakterin önünde ya da başlarının arkasında sıkışıp kalırken patlayabilir.
[-]Aktif olmayan ve patlayıcı madde kullanan oyuncuya hasar verir.
[-]El feneri ışınları artık oynatıcının karakter modelinin (titrek gölgelere neden olan) gölgeleri yoktu.
[-]Çok oyuncu da biri el feneri kullanırken karakterlerin kendi gölgesi olacak
[-]içinde bulundukları durumun karşıtı görünen kapılar ile ilgili sorun
[-]Araçlara girerken, kameranın oyuncu karakterinden ayrılabileceği.
[-]Oyuncu araçlarda silah takas ettiğinde, silahların araçtan çıkması durumunda takas etmemesi.
[-]Warlord eski arkının tamamlanmasını engelleyebilecek sabit hata
[-]Şerif mirasının başlamasını engelleyebilecek sabit hata.
[-]Oyuncunun ganimetinin, tüm sırt çantasının bir Tedarik Dolabı'na yatırılmasından sonra bazen görünmez hale gelme sorunu.

Ağ ve çok oyunculu
[-]Çok sayıda ağ bant genişliği ve CPU geliştirmeleri
[-]Oyun artık bir oyuncunun internet bağlantısını kaybettiğinde ana menüye daha hızlı ulaşacak, bu yüzden oyuncular pop-up'u kapattıktan sonra artık asılmayacaktır.
[-]Çok oyunculu oyunlarda, “kauçuk bantlama” ve fizik konularını (havaya uçan arabalar dahil) ele almak için geliştirilmiş ağ aracı etkileşimleri.
[-]Ana bilgisayar olanakları artık çok oyunculuğunda istemciler için görünmez görünmüyor

Zombi ve karakter davranışı
[-]Zombiler artık yumruk saldırısına karşı bağışıklık kazanmıyor
[-]Taşırken hayatta kalanların ayakta durmasını önlemek için adım yüksekliği azaltıldı

HUD
[-]NPC'lerden sonra kaybolan oyuncu HUD ile ilgili sorun, zombiler tarafından yürütülüyor
[-]Topluluk danışma listesi artık haritada vignette görünmüyor

Çevre ve çarpışma
[-]Oyuncuların veya araçların sıkıştığı üç haritanın her tarafında sabit sayısız çarpışma noktası mevcut
[-]Oyuncunun sonsuz bir serbest düşme animasyonu döngüsünde sıkıştığı üç haritanın tamamında sabit sayısız çarpışma noktaları var.
[-]Gece sürüş sırasında ortaya çıkan beyaz çizginin ortadan kaldırılması
[-]Dünyada oyuncunun sahneye çıkamadığı çeşitli yerlere hitap edebildi.
[-]Ek cila ve LOD haşhaş azaltma
[-]Ek aydınlatma ayarı geçiyor, parlayan sahnelerde azalma

Diğer Düzeltmeler
[-]Çeşitli genel kilit hataları ele alındı
[-]Daha önce ingilizce olarak kodlanmış bir dizi dizgi güncellendi
[-]Ses karışımı optimizasyonları
güncel Önemli Başlıklar