bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- manipülasyon nasil önlenir5
- falıma bakmak isteyen var mı7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- eski uludağ sözlük ortamı7
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- toplu taşıma aracı2
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sedat pekmez18
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- devşirmelik makamı13
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- ayrılığın 7 aşaması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- su içmekten göbeğin çıkması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- tekerlek kaşar4
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası15
- askerlik9
- frenkler2
kanser hastalığına yakalanma korkusudur..
günümüz şartlarında oluşması kaçınılmaz fobilerden biri. kanser hastalığına yakalananların sayısı gün geçtikçe artıyor. yediğimiz içtiğimiz şeyler kanserojen maddeler içeriyor. ister istemez korkuya kapılabiliyor insan. fobi şekline gelmese de şahsımda böyle bi korku var yani, inkar edemem.
belki de fobi sahibi olmuşumdur. tam emin değilim. mesela et, hamburger, döner filan yerken yanık, kömürleşmiş yerleri mutlaka önceden kontrol edip atıyorum. asla yemem. aynı şekilde tost filan yerken de yanık yerler varsa hemen atarım. bunlar dışında bulaşık deterjanlarına elimi sürmemeye özen gösteriyorum. asla güneşlenmem. denize, akşama doğru - güneşin etkisini azalttığı sıralarda- girerim ve gölgede takılırım vampir gibi. cips filan mümkün olduğunca yememeye özen gösteririm. sebze yemeği fanatiğiyim ama onlar da sağlam değil artık. kışın domates, salatalık filan asla yemiyorum kanserojen diye. her şeyi mevsiminde tüketmeye çalışıyorum. böylece, biraz olsun korunabildiğimi düşünüyorum.
kanser olmaktan korkuyorum ve büyük ihtimalle olacağım. saçlarımın, kaşlarımın dökülmesinden, vücudumun pul pul dökülmesinden korkuyorum. ailemde hiç kanser vakası olmamıştı. fakat, yakın zamanda halamda meme kanseri olduğu tespit edildi. şimdi kanser olma korkum daha da arttı. mütemadiyen psikopatlaşıyorum.
sonra da kendi kendime "amaaan saçmalama. kanser olanların ne suçu vardı? onlar da senin gibi sağlıklı insanlardı. sende olursan olursun. hayır da şer de allah'tan." diyorum. daha hafifliyor korkum sonra.
belki de fobi sahibi olmuşumdur. tam emin değilim. mesela et, hamburger, döner filan yerken yanık, kömürleşmiş yerleri mutlaka önceden kontrol edip atıyorum. asla yemem. aynı şekilde tost filan yerken de yanık yerler varsa hemen atarım. bunlar dışında bulaşık deterjanlarına elimi sürmemeye özen gösteriyorum. asla güneşlenmem. denize, akşama doğru - güneşin etkisini azalttığı sıralarda- girerim ve gölgede takılırım vampir gibi. cips filan mümkün olduğunca yememeye özen gösteririm. sebze yemeği fanatiğiyim ama onlar da sağlam değil artık. kışın domates, salatalık filan asla yemiyorum kanserojen diye. her şeyi mevsiminde tüketmeye çalışıyorum. böylece, biraz olsun korunabildiğimi düşünüyorum.
kanser olmaktan korkuyorum ve büyük ihtimalle olacağım. saçlarımın, kaşlarımın dökülmesinden, vücudumun pul pul dökülmesinden korkuyorum. ailemde hiç kanser vakası olmamıştı. fakat, yakın zamanda halamda meme kanseri olduğu tespit edildi. şimdi kanser olma korkum daha da arttı. mütemadiyen psikopatlaşıyorum.
sonra da kendi kendime "amaaan saçmalama. kanser olanların ne suçu vardı? onlar da senin gibi sağlıklı insanlardı. sende olursan olursun. hayır da şer de allah'tan." diyorum. daha hafifliyor korkum sonra.
(bkz: kabızofobi)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar