bugün

ateist olmamakla birlikte, diyanetten 20 ytl alıp o parayla şarap almışlığım vardır.

hayırsız yerden hayırlı bir yere gitti para.
(bkz: ben parama bakarım arkadaş)
babasının verdiği vergilerle beslenen diyanetten, babasının parasını almaktadır. bu yüzden yaptığı adilik değildir, hakkını almaktır yavrum.
üzümünü yiyip bağını karıştırmayan insandır.
bursu başbakanlık ve öğrenim kredisi ya da katkı kredisi alan vali çocukları, millietvekili çocukları ya da bakan çocuklarından daha çok hakedebilecek olan bir kişidir. parası olmayan ateistin dini vakıflardan veya diyanetten burs alması, parası olanların devletten burs almasından daha iyidir.

ülkemizde başvuru yapan 54 milletvekili çocuğundan 11 i, başvuru yapan 2 bin 336 Büyükelçi, Müsteşar, Ateşe ve vali çocuğundan 1632 si devletten kredi almaktadır. oran milletvekillerinde 2/10, bürokratlarda 7/10 iken, 15 bin 634 öğretmen çocuğu kredi için başvuruda bulunmuş 7 bin 942 adedi kredi almış, yani oran 5/10 dan az yüksek. el insaf bir ateiste mi taktınız...

edit büdüt: amacım cevap vermek ya da ayar vermek değil, öyle anlaşılıyor yazdıklarımdan... sadece yalancı, dolancı, kıvrak bir ateist buradaki bürokrat ve milletvekili çocuklarından daha fazla yalanc ve dolandırıcı olamaz demek istediğim, tabi o ateist de bir milletvekili çocuğu değilse.
nihayetinde öğrenci olan ateisttir. helal olsun, yarasın.
her ne kadar karistiracak bir dini olmasa da, devlet ve din islerini birbirinden ayri tutan laik ateisttir. *
riyakar ve dahası,davasına sahip çıkmayan insan modeli.
paraya ihtiyacı olan, bu ihtiyacı da burs veren kurum tarafından ister ihtiyaç ister ödül amaçlı onaylandığı için o bursu alan herhangi bir öğrenciden farksızdır. öğrenci pragmatiktir.muhtemelen karşılığında kendisinden birşey istenmiyorsa verilen bursu birkaç istisna hariç tarihte reddeden olmamıştır. bir öğrencinin ateist olup diyanetten burs alıyor olması sadece garip kaçabilir ama normaldir. urs alma koşullarında iman etme şartı aranmıyorsa neden almasın. bu durumdan rahatsızlık duyuluyorsa da alana hakaret edilecek yerde veren sorgulanmalıdır. ifadelerimizde seviyeyi düşürmek ihtiyacı olduğu için burs alanlara hakaret etmek kimseye fayda sağlamaz.

not: bu öğrencilerin hak dini kabul edip iman etmeleri elbette kendileri için daha hayırlı olacaktır. allah hidayet versin.
diyanet zaten müslüman olma koşuluyla burs veriyorsa artık devrimin vakti gelmiştir; oturduğunuz kabahat.
pragmatizmde tavan yapmış mahlukattır. son kuruşuna kadar helal olsun demekle birlikte, helaldi haramdı pek takmayacak kişiliktir. entel görünmek isteyenlere çok pis tavsiye verir. hınzırdır.
tersi de olabilen durumdur.

(bkz: lionslardan burs alan şakirt) ya da

(bkz: add* den burs alan nakşibendi)
tersi de doğru olmakla birlikte daha düşük bir ihtimaldir. özel kurumlar bir devlet kurumu olan ve başbakanlık bursu gibi ayrım yapmadan burs dağıtmayı benimsemiş diyanet'in aksine genellikle o tür konularda araştırma yaparlar, genelde kendi meşreplerine uygun olanı seçerler. aradan kaynayana helal olsun. öğrencidir parayı alır harcar nitekim. parayı almasını eleştirmemek lazım.
(bkz: kişiliksiz)
(bkz: karaktersiz)

not: hangi yolu secerseniz secin, en önemlisi ve görünüse göre birçogunun beceremedigi önce adam olmak.

edit: zoruna mı gitti? uu beybi..
(bkz: eksile hayalarıma doğru serinlesin)
(bkz: turkce olımpıyatlarında bırıncı olan ateıst)
üç vakte kadar müslüman olacaktır. çünkü o paralara hocalar dua okuyup öyle yatırmıştır bankaya.
bilim insanını destekleme bursuyla umreye giden müslüman dan nazarımda hiç bir farkı yoktur.
(bkz: müslüman galileo)
kaleciyi ters köşeye yatırmış golcü edalı insancık.
laik bir devlette din işlerinden sorumlu devletin bir kurumu varsa ve devlet müslüman, hristiyan, musevi, budist, hinduist, ateist demeden herkesten aldığı vergilerle bu kurumu finanse ediyorsa, bu devlet kurumu da aynı ayrımı yapmadan bursları vermelidir.
kendileri Hegel'in diyalektiğinin kanıtıdır. Zıtlar birlikte varolur; tez ve antitez * Lakin buradan hangi sentezin çıkacağı bilinmez, bir imam ya da bir papaz beye danışılmalıdır.
Nabza göre şerbet veren, işini bilen, çıkarları doğrultusunda hareket eden insan.
ateistlerde herhangi bir tutarlılık söz konusu olmadığından normal bir olaydır.

düşün seni bağlayan ufacık bir sebebin bile yoksa,hayat senin için amaçsız sadece haz için gelinmiş bir yerse, neler yapmazsın?

seni tutan ne olabilir?

ya da müslümanlardan alınan burs ateist bir adamın neyine dokunur?

ateizm kurallarına göre günah sayılır gibi bir cümle kurabilir miyiz?

günah?

kural?
maaşını ateist, hristiyan, müslüman bakmadan halkın cebinden alan diyanet görevlileri varsa bu neden olmasın? kendi ceplerinden veriyorlar sanki bursu. o adamı burs almak mecburiyetinde bırakanlar utansın. öğrencilerin ücretsiz eğitim, ulaşım, sağlık, barınma, yemek gibi hakları olsaydı eğer öğrenciler de ona buna el açmak zorunda kalmazlardı.
rotary kulübünden burs alan dindar öğrenci gibi karşı tarafı nasıl kerizlerim hesabına yatan kişi.