bugün

biraz once, ''taniyor olabileceginiz kisiler'' sekmesinde seni bana gosteren facebook'un vizyonunu beyninde sekillendiren mark zukerbergin bu gunlere varmasinda emegi gecen anasi ve babasida dahil olmak uzere herkesin yedi ceddinin atesi bulduklari gunku heyecanlarinin beyinlerinde kiprastirdigi nöronlarin arasinda gidip gelen sinapslari s*keyim.

soyleyeceklerim bu kadar. kabalasmak istemiyorum.
görsel
bele vaziyetin içine soxum.
Güzel kız özledim seninle muhabbet etmeyi.
(bkz: işine bak)
görsel
ben sensiz yaşayamam diyenlerden değilim. sensiz de yaşarım ama seninle bir başka yaşarım.

(bkz: nazım hikmet)
sen kaybettin.
e amk. ben senin emre. o kıza iyi bak.
cumaya gidicez mi yarın.
Telefonun başında çaresiz bekliyorum.
Buraya değil whatsapp a bak amk .
yok öyle bir dünya...
gerçekten okuyorsan gülistan gerçekten çok mutlu ol istiyorum. mutluluk sana çok yakışacak. beyazların içinde ne güzel bir kadın olacaksın sen. hey gidi gülo be. hep mutlu ol hep mutlu hep mutlu ol.
Her sabah uyanıyoruz, her uyandığımız sabah yeni bir sayfaya, hayatımız ise kitaba benzetiliyor. Ben istiyorum ki, açacağım her boş sayfayı doldururken her satırda senin ismin geçsin. Son sayfaya kadar. Kitabın son kelimesi senin ismin olsun. istiyorum ki geleceğim sen ol.
çok aptalsın.
bunu buraya yazdığım için ben daha aptalım o ayrı mevzu.*
görsel
'o kim amk' dedirtir. kaçıncıya yazıyorum bunu bilmiyorum ama bir türlü öğrenemedim kim olduğunu.
Ben seni çok hem de çok sevdim,
Bazen kelimelerle ifade ettim ,
bazen de sessizliğimle terkettim seni,


Anlaması zor hislerimden,
Duyulması ise çok zor kalbimden,
Belki seni haketmediğim için,
Belki asla üzülmemek için..

Düşünüyorum da Aslında seni Üzmemek için..

Çok hem de çok sevdim,
Ama bulunması mümkün olmayan derinlere,hem de çok derinlere gömdüm sevgimi..
Zor geldi sessizliğim ,
canıma tak etti bazen de düşlerim,

Ama asla Gönül ferman dinlemedi dedirtmedim,
Çünkü seni üzemeyecek kadar çok sevdim..
"Bizi kendimizden başkası kurtarmaz. Kimse bunu yapamaz ve yapmamalıdır da. Bu yolu tek başımıza yürümemiz gerekir."

Buddha
Senden sonra tum orospulara asik oldum.sirf sana benziyor diye.
sırtıma yük atmasan, artık beni fırtınada koymasan, sen yağmuru seversin diye çok ıslandım, bana baharlar toplasan ne olur sanki ?
Seni tanımak çok güzel kendimi özel hissediyorum bu yakınlığın devamlılığını istiyorum aslında hem de daha yakından mümkün olmasını diliyorum .
Bahçemizin halinden baharımı kıyasla.
Senin o gavat arkadaslarinin amk.
düşünemiyorum bana olasılıkla gelmeyin abi üzülüyorum sonra.
Sevişelim mi?

Beybi!
Hayatımın en güzel zamanlarımı geçirdim seninle. Şimdiyse hayatımın en kötü anılarını besliyorum.
görsel
Engeli kaldır bi bişey denicem.
Kufurlu birkac cumle dusun. Hepsi benden sana.
ne diye başlasam.
ya da hangisinden başlasam hangisini istersin ?
beni şakayla karışık öldürmelerini mi yazıyım buraya, yoksa bana yalan söyelişini mi ? yoksa eski sevgilinin 14 şubat gecesi mesaj attıktan sonra ben onu okumadan silişini mi, yahut bana herşeyi bilmek zorunda diyişlerini alttan aldıktan sonra ben sana bu cümleyi kurduğunda naparsan yap umrumda değil diyişini mi ? o gece tek bir mesaj dahi atmayıp aramayıp sormayıp, yine o gece hesaplarından ismimi, resimlerimizi kaldırmanı mı anlatayım sana bu gece? bugün bana ilk sigaramı yaktırdığını söylesem senin için yanmaz mı ? kül olmaz mısın o zehirden derin bi nefes aldığımda hiç mi sızlamaz vicdanın ? sevgiline, sana değer veren narin davranan bu güzel yürekli adama ben davranışlarını sevmiyorum ben sert erkelerden hoşlanıyorum diyişini anlatsam o cümlelerin hepsini aktarsam buraya benimle beraber kaç kişi yakar ? ve ben bu söze rağmen seni sevdiğimi bırakmadığımı söylesem kaçının gözyaşı söndürür sigarasını ? beni saymadığın zamanlardan daha saymadığım neler var.. çok cümlelerin var, çok kalp kırıklıklarım var. çok bağırışların, çok kıskanışlarım var. artık yüreğimde sevdan gözlerin kokun değilde ; yakıp yakıp yine söndürdüğüm sigaralarım, günümü geceye çeviren hayal kırıklıklarım, ve toparlayamadığım ciğerlerimdeki nefesi kesen parçaların var. senden çok bıraktığın acın var, acınacak durumda oluşlarım var. bunlara rağmen beni suçlayışların,benimde bu paragrafları gözyaşlarıyla bırakışlarım var be kadın.
Mutlu ol lan,umarım benim kadar seni yormayan,yıpratmayan biriyle huzur içinde geçirirsin omrunu..
Geri dön.
Evet, gördüğün gibi ben burada seni değil kendimi anlatıyorum. Bildiğim iki dünya var; birisi gerçek dünya diğeri benim dünyam. Ama ikisinin de ortak noktası seni etrafında dönmemeleri cici kız.
(bkz: o kim amk)
Güzel günler zorlu duraklardan geçer.
Hayatımın amina koydun mutlusundur umarım.
bunuda okumuş olur o zaman..
Okuma beni git.
Tahminlerimden bir kaç kat daha basitmişsin.
Bu işler öyle melül melül bakmayla olmuyor yiğidim. seviyorsan gel konuş, yemem seni korkma. sevmiyorsan da izlemeyi bırak, diyecek lafım yok. amacını belli etsen ben de ona göre davranırım lakin ne yapsam nereye gitsem izlemekten başka bir şey yapmıyorsun. ne yapayım yani, ben mi geleyim yanına? ben mi ilan-ı aşk edeyim? neden saçlarımla oynamak yerine sinirlerimle oynuyorsun?
görsel
geçti artık geçti, bak geriye acaba eski saf ve temizlikte ki beni bulabilecek misin.
ilişkimizin basitleşmesinden, sıradanlaşmaktan, benden sıkılmandan, kısacası seni kaybetmekten korkuyorum zalımın oğlu.

Ohh rahatladım.
Ne söylesem sana, nasıl anlatsam..

özlediğimi mi haykırsam kelimelerimde,

seninle konuşmak, seni görmek istediğimi mi anlatsam..

Belki gözlerinde kaybolmak istediğimi,
hiç bitmeyen çünkü yaşadıkça süren bir kitap gibi ,
seni bir ömür tanımak istediğimi mi söylesem..

Yoksa neden bunca zamandır yazamadığımdan mı bahsetsem,

Kalbini incitmekten neden bu kadar korktuğumu mu söylesem..

Anlatacak çok şey olsa da peki benim kalbim buna dayanır mi,
Hadi diyelim dayandı ,
anlatsam dinler misin beni..
Ulan zalim, minnoş kalbimde kaç kadeh kırdın Söylim mı ?
Bu melankolik havaların modası geçti sanırdım. Kendinize gelin lan!
"Güzel bir film var birlikte gidelim mi?" diye sorduğumda "evet, bu hafta müsait değilim ama haftaya gideriz." cevabını alınca nasıl da sevinmiştim. Tüm sömestr tatili boyunca bekledim, bir ay olacak, film vizyondan kalktı ve hala müsait değilsin.
Sevgili güvercinler, inş okuyorsunuzdur.

Lütfen cam açıyoruz diye eve girmeyin. Çünkü biz de sizden korkuyoruz. Farkında değilsiniz ama eşşek kadarsınız. Kanatları çırpınca çok ses çıkıyor.

Teşekkürler.