bugün

(bkz: ankaradan cinsel ilişkiye giren kayseriden çıkar) *
(bkz: hak deliği dururken bok deliği niye)
(bkz: önden cinsel ilişkiye giren dine girer)*
Hakk yolu varken, bok yolu niyedir?
kadınları mutlu etmek için bile yapılıyorsa dinden çıkmaya sebep olur. kadınlarınızı mutlu ediniz diye yüce allah emir vermiştir çünkü gibi mantıksız cümleler ile başlamış saçma sapan yazılar bütünü.e mutlu et demiş madem, kadında öyle mutlu olacak, o zaman arkadan cinsel ilişkiye girmek farzdır derim.
(bkz: önden ilişkiye giren cennete gider)
(bkz: kendini din sanıp giren çıkandan rahatsız olmak)
cüppeli ahmet hoca ya danışmamız gereken durumdur.
(bkz: ilk giren ilk çıkar)
(bkz: arkadan giren dinden çıkar)
(bkz: dinden çıkan önden girer)
(bkz: önden çıkan dinden girer)
kafam karışta amına koyayım. giren çıkan giren çıkan! biz şimdi neredeyiz?
arkadan cinsel ilişkiye giren dinden çıkar diyen dinden çıkar. müslümanlıkta haram ile helalleri bilmeden, haramların dinden çıkmak değil, günah işlemek olarak yazıldığını bilmeden veya bilerek olmayan bir şey yazarsanız dinden çıkarsınız. yani dine bir şey ekleyip çıkaranlar dinden çıkar.

Dinden Çıkaran 99 Söz ve Hareket
1- Allahın varlığı hakkında insanda meydana gelecek en ufak bir şüphe ve tereddüt.
2- Allahın cisim olduğunu düşünmek ve hayalinde canlandırmak.
3- Cenabı Hakk'ın sıfatlarından herhangi birini insanların sıfatlarına benzetmek. (Mesela Cenabı Hakk'a dil ve ağız gibi mahlukatın hassalarından olan azalar hayal etmek)
4- Allah'ı bir şeye hulûl etmiş olarak kabul etmek.
5- Cenabı Hakka analık, babalık veya oğulluk isnad etmek. Haşa "Allah Baba" demek veya "Her şeyi yaratan Allah ama Allah'ı yaratan kim" gibi sözler söylemek veya bunları kalbinden geçirmek. (Cenabı Hak Yaratan varlıktır. Yaratılan varlık değildir)
6- Peygamberlere yalancılık isnadında bulunmak
7- Peygamberlerden herhangi birini inkar etmek.
8- Peygamberlere günah isnadında bulunmak
9- Peygamberlerin yüksek terbiye ve ilimlerini Allah'ın yetiştirmesiyle değil de, bir insanın yetiştirmesiyle olduğunu sanmak.
10- Meleklerden herhangi birini inkar etmek.
11- Meleklere erkeklik dişilik isnadında bulunmak.
12- Hakkında ayet olan herhangi bir mücizeyi inkar etmek
13- Tevatur yoluyla sabit olan ayın yarılması ve mirac hadisesi gibi mücizeleri inkar etmek.
14- Kuran-ı Kerim'in bir ayet veya bir cümlesini inkar etmek.
15- Kuran-ı Kerim'de en ufak bir noksanlık düşünmek ve "kifayetsizdir" diye bir fikre sahip olmak.
16- Kuran-ı Kerim'in hükümlerinden ve kanunlarından daha üstün kanun ve hükümler olduğunu iddia etmek veya düşünmek, veyahut ileri bir zamanda böyle bir fikre sahip olabilirim diye düşünmek.
17- Kabir sualini ve azabını, öldükten sonra dirilmeyi inkar etmek veya şüphe ile karşılamak.
18- Hesap gününü, sıratı, mizanı, cennet ve cehennemi inkar etmek.
19- Cennet nimetleri veya Cehennemin azabı hakkında şüphede bulunmak, inkar etmek "Allah hiçbir kuluna azap etmez" demek.
20- müminlerin ebediyyen Cehennemde kalacağını söylemek.
21- Her hangi bir farzın bir cüzünü veya tamamını inkar etmek, Mesela: "5 vakit namazdan öğle veya ikindi namazları bu devirde kılınmaz, farz olamaz" demek veya düşünmek.
22- Faizi, insan öldürmeyi, günah ve haram kabul etmemek.
23- islam dinini mühimsememek ve hor görmek.
24- Herhangi bir kâfiri müminden üstün görmek.
25- Haramlardan birini helâl adetmek veya ayetle sabit bir haramı inkar etmek.
26- Sahabelerden herhangi biri hakkında münafık, mürai (iki yüzlü), kâfir diye düşünmek.
27- Bir mümini imanından dolayı hakir görmek veya bir kâfiri küfründen dolayı üstün görmek.
28- islamiyetin dünya saadetine engel olan bir din olduğunu söylemek veya düşünmek.
29- Bir mümini küfürle suçlamak.
30- Küfrü icap ettiren herhangi bir şeyi kendi isteğiyle hatırından geçirmek.
31- Üzerinde ayet yazılı her hangi bir şeyi kasten kirletmek veya pisliğe tutmak.
32- "Müzik aletlerinden birini çalarak Kuran okumak"
33- "O adam peygamber olsa gene inanmam" demek.
34- "Peygamber gelse gene kabul etmem" demek.
35- "Allah olsan ne yapabilirsin sen bana" demek.
36- "Allah'ımı inkar edeyim bu böyle" demek.
37- "Ne olur şu güzelim şarap haram olmasaydı" demek.
38- "Namaz kılmam, kılmayacağım" demek.
39- Allahın emir ve yasaklarından ve kanunlarından biriyle alay etmek, (mesela alaylı alaylı : Hırsızlık mı yaptın uzat kolunu, adam mı öldürdün uzat boynunu" diyerek istihza etmek veya istihza edenin gülmesine gülerek mukabelede bulunmak.
40- Küfrü icab ettiren bir söz söylendiğinde onu gülerek karşılamak.
41- "islam dini efsane ve hurafeden ibarettir" demek.
42- Ruhların kalıptan kalıba geçtiklerine inanmak.
43- Peygamberimizden sonraki hiristiyan ve yahudileri mümin kabul etme, onların da dini haktır diye itikat etmek.
44- Kuran'ın kanunlarını Allahın kelamı diye değil de akla, mantığa, ilme ve felsefeye uygundur diye kabul etmek.
45- Bir kâfire karşı muhabbet etmek. (Bu hususa bilhassa taassup derecesinde her hangi bir fıkraya fikren angaje olan kimseler dikkat etmelidir. Hele hele her şeyin sahtesinin çıkktığı günümüzde pek öyle zahire ve elfaza kapılarak hemen. "iyidir, aradığımız ve beklediğimiz olsa olsa budur" diye körü körüne birine sevgi beslememek lazımdır. Çünkü dış memleketlerden konmuş casuslar bir memleketin en yüksek idari mevkilerini işgal edebiliyorlar ve yükselebiliyorlar. Bu türlü bir sevgi dahi kişinin imanını götürür.)
46- Uzun müddet küfre hizmet etmiş ve müslümanlığa zararı dokunmuş birisini sevmek, onu desteklemek ve hakkında Allah razı olsun diye dua etmek.
47- Ölmüş bir kâfire veya islam dinine kötülüğü dokunmuş birine "Allah rahmet eylesin" demek.
48- Kafirlerin öteden beri kendilerini müslümanlardan ayırmak için kullandıkları Haç, zünnar (v.s) gibi alameti küfür olan şeyleri takmak veya giymek.
49- Allah'ın ve dininin düşmanlarını taklit etmek, onların hallerini, tavırlarını kendisine örnek ittihaz etmek.
50- ibadetlerinde Cenabı Hakkın rızasından başkalarının hoşnutluğunu gözetmek ve başkalarının görmeleri için kulluk etmek.
51- Kendisi veli olmadığı halde velilik iddiasında bulunmak.
52- "Bu gün Kuran-ı Kerimle dünya idare edilemez" demek veya diyen birine "doğru söylüyor" demek.
53- Allah'a (cc) peygemberimize ve peygamberlerden herhangi birine, dine veya kitaba sövmek, hakaret etmek veya söven, hakaret eden birine sevgi beslemek o anda onun yüzüne gülmek.
54- Ağıza veya göze sövmek, küfretmek.
55- Nazar değmesin diye bir şeye boncuk takmak (Allah'tan gayri bir şeyden ümit beklemek)
56- Allah dostlarından her hangi bir veli'ye düşmanlık etmek, çalışmalarını baltalamak.
57- Şeriat, dini aykırılıkları bulunmayan ve Allah'ın dinini yaymağa çalışan bir topluluğa, Kuran'ın şeriatın öğretildiği bir müesseseye düşmanlık etmek ve onların çalışmalarını baltalamak.
58- Bir kâfirin dünyalık bir iyiliğinden dolayı cennete gireceğine kail olmak ve mesela "insanlığa bu kadar iyiliği dokunup da cennete giremiyecek olursa ben de cennete girmem" demek.
59- Herhangi bir sünneti ittihaz etmiş bir mümine "sana hiç yakışmamış" demek. (Mesela sakal ve bıyık)
60- Hakkında nas (Ayet-Hadis) olduğu açıkça bilinen, ayrıca icma ve selefi salihiyn efendilerimizin, Şahı Nakşi Bendi Abdulhaliki Gucduvani, imamı Rabbani ve daha binlerce islam büyüklerinin kail oldukları, kabul ettikleri Rabıta hakkında ileri geri laf etmek ve küfürdür, demek.
61- "Peygamber gelse kararımdan beni caydıramaz" demek.
62- "Bu işin inşAllahı maaşAllahı yok artık" demek.
63- "işte küfrün adını günah koymuşlar. böylelerine küfür sevaptır" demek.
64- "Oruç tutup namaz kılmak neye yarar benim kalbim temiz" demek ve farzları hafife almak.
65- "islam dini dünya işlerini geriletmiştir" demek.
66- Melaike-i kiramdan herhangi birine günah isnadında bulunmak (Harut ve Marut gibi)
67- Hastalanmıyan birisine: "Seni Allah unuttu" demek.
68- Gelecekten haber verdiğini iddia eden kimseyi tasdik etmek doğru söylüyor demek.
69- "Eğer bu işi ben yapmış isem kâfirim" demek.
70- Yalan olduğunu bildiği halde "Allah biliyor ki seni oğlumdan daha çok seviyorum" demek.
71- "Allahım! rahmetini bana vermekle cimrilik etme" demek.
72- "Allah'ın hiç işi kalmamışta bu gibi şeyleri mi yaratıyor" demek.
73- "Allah falan kuluna şu kadar veriyor bana ise şu kadar veriyor. Bu adalet midir" demek.
74- "Ben bu kadar iyilikte ve hayırda bulunuyorum bütün belalar yine bana geliyor. Falan kimse ise her çeşit kötülüğü yapıyor paşa gibi yaşıyor; bu nasıl adalet" demek.
75- "Cinleri olacakları biliyor" demek.
76- "Eğer ahirette Allah hakkı ile hükmederse senden hakkımı alırım" demek.
77- "Falan kimse peygamber olsa idi ben iman etmezdim" demek.
78- "Eğer Adem Aleyhisselam buğdaydan yemese idi biz eşkiya olmazdık" demek.
79- "Falan kimse peygamber olsa idi yine de yalan konuşurdu" demek.
80- Birisini döverken "dövme" denilse o da "Gökten dövme diye ses gelse yine bırakmam" demek.
81- Kuran'ın Arapça olmayıp başka bir lisanla olduğunu iddia etmek.
82- Kuran'ın bazı ayetlerini alaya almak ve mesela "Ben namazımı yalnız kılarım. Çünkü Allah innessalate tenhâ buyurur" demek.
83- Namaz kıl diyen kimseye: "Sabret Ramazan gelsin kılarız" demek.
84- Zikirlerle alay etmek.
85- Bir günahı işlerken besmele çekmek.
86- Abdestsiz olarak bilerek namaz kılmak.
87- "Eğer Allah Cenneti bana verse, sensiz girmem" demek.
88- "Falan adamla Cennete bile girmem" demek.
89- "Falan kimse kıble olsa o tarafa yüzümü çevirmem" demek.
90- Hırıstiyan veya Yahudi, yahut başka din üzere ölenlerin azab göreceklerine inanmamak.
91- "Ramazan bitti artık namazı rafa koydum" demek.
92- Alim kıyafetine bürünüp yüksek bir yere çıkarak alay tariki ile konuşma yapmak veya böyle yapan kimsenin hareketlerine gülmek.
93- Boşanma hakkında : "Ben talak malak bilmem" demek.
94- "Hırıstiyanlık Yahudilikten daha hayırlıdır" demek.
95- Yakını ölen kimsenin. "Ey Allahım! Biz şimdi ne yapacağız sen niçin böyle yaptın" diyerek sitemde bulunmak.
96- Meşru bir sebep olmadığı halde bir kimse için "Şu adamın kanı helaldir ve mübahtır" demek.
97- "Allahü Teâlâ falan kimseyi vaktinden evvel öldürdü ve vakitsiz gitti" demek.
98- Yabancı bir kadına bakıpta : "Güzele bakmak sevaptır" demek.
99- Ahiretten bahseden kimseye . "Ordan haber veren kim? Oraya gidip gelen var mı?" demek. Günah işleyen bir kimseye "Tövbe et" denildiğinde "Ben ne yaptımda tövbe edeyim" demek.. tabi ki alıntı...
(bkz: önden ilişkiye giren arkadan çıkar)
doğru önermedir. hatta eğer doğruysa peygamber efendimizin bir hadiside vardır. livata yapanları gördüğünüzde her iki kişiyide öldürün. kadın erkekten şikayetçi olursa erkeği öldürün. hatta bazı islam ülkelerinde bunun cezası ölümdür.
kuran'ın hiçbir yerinde yazmayan önereme. her günah işleyen dinden çıkmaz.
nefsine engel olamayıp böyle bir eylemi yapanın hakkındaki hükmü allah verir.
kimse kimseyi dininden çıkaramaz.
ki takva sadece allah katındadır. kalplerdekini allah bilir.

burada kişinin dinden çıktığını söyleyen kişilerin dinini merak ediyorum açıkçası.
durun tahmin yürüteyim... atalarının ve arapların dini.

yoksa kalkıp hiçbir müslüman bu şekilde bir hükmün altına imza atmaz, atamaz.
dinden çıktıktan sonra, yazar kişisiyle beraber makat yoluyla dine geri sokulur. *
Kıçtan uydurulan bir yorumdur.
"arkadan cinsel ilişkiye giren dinden çıkar" dolayısıyla kendinize yeni bir din aramanız gerekmektedir, gelin hırıstiyanlar sizi kucaklayacaktır. müracaat misyoner görevlilerdir.
(bkz: sedyeyle girdim yuruyerek ciktim)*
(bkz: yuruyerek girdim sedyeyle ciktim)*
imamı azam ebu hanife hazretlerine soruyorlar:
adam çok sinirlense babasını öldürse, kafa tasını yüzüp onla şarap içse sonra da gitse annesiyle zina yapsa ne olur?
cevap: yine de kafir oldu diyemem.
dinden çıkma sebebi inkar etmektir. sen geçip de livata günah değil dersen dinden çıkarsın ama günah olduğunu kabul edip de yaparsan günahkar olursun ve tövbe durumunda affı vardır. tövbe etmezsen de cezanı çekersin ama müslüman olarak öldüğün için ebedi cehennem azabı çekmezsin. doğrudur şeriatla yönetilen ülkelerin çoğunda bu suçun cezası idamdır ama orda adam öldürmenin de cezası idamdır. ikisini de yapanlar dinden çıktığı için idam edilmezler sadece işlediği büyük günahın cezası olarak idam edilirler ve günahkar kabul edilirler. nitekim bu insanların cenaze namazı da kılınır. öyle dinden çıkma olsaydı hükmü bazı ümmetçi yazarlar otlayacak ama osmanlı da müslüman yoktu deriz nerdeyse çünkü oğlancılığın ne kadar yaygın olduğu bir gerçek o dönemde. haa tabi buyrun yapın demiyorum. bilirsiniz beraat kandili bütün günahların affedildiği anlam olarak da kurtuluş anlamına gelen bir gecedir. sadece 5 tür insanın duasının kabul edilmeyeceği açıklanmıştır. bunlardan biri de livata yapmakta ısrar edenler. gel gör ki diğer 4 türe de namaz kılmayan içki içen ana babaya itaatsizler ve bir grup daha adını hatırlamıyorum onlar giriyor. e sen şimdi 5 vakit namazını kılıyor musun? cevabın hayırsa dinden mi çıktın? bunun cevabı da hayır işte. büyük günahkarsın ama hala müslümansın. ayette allah'ın emrettiği yerden diyor tamam ama çıkıp da hiçbir hoca da oral sekse doğrudan haram diyemiyor sadece caiz değil diye geçiştiriyorlar. çünkü onlar da bilmiyor haram mı mekruh mu. nitekim arkadan cinsel ilişkiye giren dinden çıkmaz ama hem günahkardır hem de iğrenç bir insandır benim gözümde. lan karıyla giriyorsan malsın ön taraf dururken ne arkadan giriyon yok erkekle giriyorsan zaten benim bi söz söylememe gerek yok söylemişler zamanında.
(bkz: ibne)
ankaralı kızların çok kızacakları fetvadır. *
(bkz: dinden çıkmak)
(bkz: günah işlemek)
(bkz: aradaki 7 farkı bulunuz)
bunu yapmak geri dönülemeyen bir günah olup, ölene kadar cenabet sayılırsınız, bu yüzden kesinlikle doğru önermedir...
"Allah'ın size emrettiği yerden onlara varın." ayeti yorumlanıp dinden çıkmaya kadar getirilen durum. yorumuna göre değişir. ancak açıkça günahtır.
kuran'da apaçık yasaklanmamıştır bu mevzu. zira orda "kadınlarınıza arkadan yaklaşmayınız" denilmekte.
apaçık olsa "arkadan sikmeyiniz" yazardı di' mi ama?!
dini kitabı olmayan ateist laikçi kesimin en sevdiği ilişki şekli olduğundan, pek takmadıkları yasak.