bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- allah bu yahudilerin belası versin3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- 1 euro 52 93 tl2
- lip balm kullanan erkek6
- sedat pekmez18
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- toplu taşıma aracı2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- diamond bosphoruss denen yazar7
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- tekerlek kaşar4
- ayrılığın 7 aşaması2
- 2026 dünya kupası15
bir siga games oyunu olmakla beraber,
herşey bizim yan apartmandaki çocukluk arkadaşım ilker'in '' hadi oğlum şuraya bir internet cafe açılmış , çok yeni çok süper ,kantır diye de bir oyun var silah milah var vuruyosun adamlar felan ölüyo hadi çabuk gidelimde yer kapalım '' demesiyle başlamıştı.
gittik , sıra bize geldi *oturduk . biz kantırız karşısı terör . bizim karaktersiz ilker tabi önceden gelmiş , çatır çatır oynuyor tabiri caizse. ben daha üçün biri parasını denkleştiremeden , adam beşin biriyle dağı taşı taraya taraya geliyor , içten içe sinerleniyorum ama belli etmiyorum.
oyuna yeni arkadaşlar geliyor.ben kötü oynamama rağmen hepsi ilkerin tarafına geçiyor*içten içe gıcık kapıyorum yeni giren çocuklara ama susuyorum ve parayı denkleştirip bir dördün altısı nam-ı diğer bir sniper alıyorum.
sinirinde verdiği ince bir acıyla çatıya çıkıyorum , önümden ilker'in geçtiğini görüyorum ama vuramıyorum . maus'un tuşlarının basmadığını farkediyorum , içten içe üzülüyorum ama mausla nişan alıp , enter tuşuyla ateş etmeyi ihmal etmiyorum.
şartlar lehime işliyor ve kafe sahibi arkadan bağrıyor , ''süreniz doldu haydi çocuklar'' kalkıyorum ama hüzün ve kederimi masada bırakıyorum. arkama bakmadan kafeden uzaklaşıyorum , ilker arkadan koşa koşa geliyor ''laaan kaçma nasıl koydum çocuu'' , sinirleniyorum ama yine belli etmiyorum.
usul usul arka sokaklardan dolanıp eve gidiyorum. suratımda sebepsiz bir hüzün. annem soruyor '' ne oldu yavrum kavga mı ettiniz '' beni yanlız bırak diyorum odama gidiyorum , biraz uyuyim diyorum rüyamda teroristler üstüme üstüme gelip bomba atıyorlar , sis atıyorlar gözlerim yaşarıyor uyanıyorum.
sonra sokarım kantırına diyorum ve atarimi çıkartıyorum . mario yu takıyorum , ağır ağır ilerlemeye başlıyorum , engelleri geçtikten sonra bayrağa zıplamak için en yükseğe çıkıyorum , zıplıyorum ama bayrağın arkasına düşüyorum , ne puan veriyor ne bişey . içime atıyorum usul usul güneşin batışını izliyorum. tam hamakta uyuycakken aşağıdan piç ilker bağırıyor '' lan nerdesin 5 saattir , hadi cafeye ismimizi yazdırdım sıra bize geliyooo ''.
tamam diyorum ilk başta heycanla , ama ayaklarım aşağıya gitmiyor . '' siktir lan ben gelmiyorum '' diyorum.. o da '' sen bilirsin ooolummm '' diyo.. oynamayı bilmiyor olabilirim ama ilkerin beni öldürerek elde edeceği zevkten mahrum kalması beni bi nebze rahatlatıyor. mutlu mesut bisikletime binip , aheste aheste gökkuşağına doğru gidiyorum.
herşey bizim yan apartmandaki çocukluk arkadaşım ilker'in '' hadi oğlum şuraya bir internet cafe açılmış , çok yeni çok süper ,kantır diye de bir oyun var silah milah var vuruyosun adamlar felan ölüyo hadi çabuk gidelimde yer kapalım '' demesiyle başlamıştı.
gittik , sıra bize geldi *oturduk . biz kantırız karşısı terör . bizim karaktersiz ilker tabi önceden gelmiş , çatır çatır oynuyor tabiri caizse. ben daha üçün biri parasını denkleştiremeden , adam beşin biriyle dağı taşı taraya taraya geliyor , içten içe sinerleniyorum ama belli etmiyorum.
oyuna yeni arkadaşlar geliyor.ben kötü oynamama rağmen hepsi ilkerin tarafına geçiyor*içten içe gıcık kapıyorum yeni giren çocuklara ama susuyorum ve parayı denkleştirip bir dördün altısı nam-ı diğer bir sniper alıyorum.
sinirinde verdiği ince bir acıyla çatıya çıkıyorum , önümden ilker'in geçtiğini görüyorum ama vuramıyorum . maus'un tuşlarının basmadığını farkediyorum , içten içe üzülüyorum ama mausla nişan alıp , enter tuşuyla ateş etmeyi ihmal etmiyorum.
şartlar lehime işliyor ve kafe sahibi arkadan bağrıyor , ''süreniz doldu haydi çocuklar'' kalkıyorum ama hüzün ve kederimi masada bırakıyorum. arkama bakmadan kafeden uzaklaşıyorum , ilker arkadan koşa koşa geliyor ''laaan kaçma nasıl koydum çocuu'' , sinirleniyorum ama yine belli etmiyorum.
usul usul arka sokaklardan dolanıp eve gidiyorum. suratımda sebepsiz bir hüzün. annem soruyor '' ne oldu yavrum kavga mı ettiniz '' beni yanlız bırak diyorum odama gidiyorum , biraz uyuyim diyorum rüyamda teroristler üstüme üstüme gelip bomba atıyorlar , sis atıyorlar gözlerim yaşarıyor uyanıyorum.
sonra sokarım kantırına diyorum ve atarimi çıkartıyorum . mario yu takıyorum , ağır ağır ilerlemeye başlıyorum , engelleri geçtikten sonra bayrağa zıplamak için en yükseğe çıkıyorum , zıplıyorum ama bayrağın arkasına düşüyorum , ne puan veriyor ne bişey . içime atıyorum usul usul güneşin batışını izliyorum. tam hamakta uyuycakken aşağıdan piç ilker bağırıyor '' lan nerdesin 5 saattir , hadi cafeye ismimizi yazdırdım sıra bize geliyooo ''.
tamam diyorum ilk başta heycanla , ama ayaklarım aşağıya gitmiyor . '' siktir lan ben gelmiyorum '' diyorum.. o da '' sen bilirsin ooolummm '' diyo.. oynamayı bilmiyor olabilirim ama ilkerin beni öldürerek elde edeceği zevkten mahrum kalması beni bi nebze rahatlatıyor. mutlu mesut bisikletime binip , aheste aheste gökkuşağına doğru gidiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar